22 Haziran 2010

22 Haziran 2010 Salı

22 Haziran 2010
bu hafta 500gr vermişim. şimdiye kadar hep 1kg gidiyordu. bu hafta lahmacunlar pideler havada uçuşunca az da olsa gitmesi sevindirici. gramlar için tickerimı değiştirmeye gerek yok. haftaya 1 kg tam eksiltip yenilerim cetvelimi...
işte listem;

sabah
2 dilim çok tahıllı ekmekle yapılmış 30gr kaşarlı biberli tost
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara
15 adet kiraz


öğle
4 kaşık yoğurtlu semizotu salatası
1 salatalık
2 dilim ekmek
30gr kaşar

ara
1 dilim kavun, 1 dilim karpuz, 15 adet kiraz

akşam
1,5 dilim piza

ara
10 tane cips, 1 tane zencefilli kurabiye, tane çikolatalı kurabiye, 1 avuç çekirdek, 4 tane çikolata cipsi

1 saat yürüyüş
3lt su

2 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın güzelimmyorumları açman ne güzel olmuş bak bilgilerinden de faydalanabiliyoruz...
aynı dediğin gibi devlet hastanesindeki diyetisyenin verdiği liste bana çok fazla geliyor ..çok kalabalık..listem sadece kilomu korumamu sağlıyor..bu da sıkılmama VE KAÇAMAK YAPMAMA NEDEN OLUYOR..
nedense bi türlü tam motive ve konsantre olamıyorum.zayıflamak istiyorum ama spor yapmak istemiyorum..
boyum 1.57 ve kilom 77-78 seni takip etmeye başladığımda benden daha kiloluydun şimdi beni geçtin..
ben hala yerimde sayıyorum..
bana özel tavsiyelerin neler??

kilolara elveda dedi ki...

nagişcim yaşını bilseydim sana yardımcı olabilirdim. spor yapmaman çok büyük dezavantaj. mutlaka günde 1 saat yürüyüş yapmalısın. günde en az 2,5lt su içmelisin. boyuna, kilona, yaşına uygun kaloride bir liste edinmelisin. herşeyi eksiksiz yaparsan çok güzel gider kilolar.