20 Haziran 2010

20 Haziran 2010 Pazar

20 Haziran 2010
şu sıralar kendimi kontrol etmem zorlaştı. yine de yoldan çıkmamaya kararlıyım. bugün çok tost yedim. canım başka bişey istemedi. işte listem;

sabah
domates, salatalık
2 dilim çok tahıllıekmek, 30gr kaşar, 1tk salçayla yapılmış biberli tost
1 fincan yeşil çay

ara
yarım muz

öğle
2 kaşık madımak
2 tane etli sarma
2 dilim ekmek 30gr kaşar 1tk salçayla yapılmış biberli tost
4 kaşık yoğurt
salata

ara
2 kurabiye(50kcal), 2 kaysı, 1 incir

akşam
2 dilim ekmek 30gr kaşar 1tk salçayla yapılmış tost
2 kaşık tavuklu patates
4 kaşık yoğurt

ara
30 tane kiraz

3lt su
spor yok.

7 yorum:

Gamzelim dedi ki...

sizin gittiginiz diyetsyenin adi nedri acaba ogrene bilirmiyim.kac gundur kilo verememek beni cok uzdu sizin yaptiginiz diyetin aynisinimi uygulasam acaba kafamin icinde bir dolu soru isareti var benim troidlerimde sorunlu ilac kullaniyorum onceden hic cali;miyordu simdi calismaya basladi gerci ya bu sebepten veremiyorum yada metoplazmam hic calismiyor bilemiyorum sizide kendi sorunlarimla rahatsiz ediyorum kusura bakmayin ama karsimda boglesine guzel kilo vermis birisini gorunce ben neden veremiyorum diye cok uzuluyorum

sadiş dedi ki...

cnm o kadar olcak 2 canlısın sen..karbonhidrat biraz fazla olmuş ama olsun bugün dengelersin..

kilolara elveda dedi ki...

gamzelim diyetisyenimin ismini bilmiyorum. sadece 1 kez gittim. kendisiyle anlaşamadık. bana ayda 3kg ver diye diretti. ben ayda 5kg vermek isiyordum. hem de yediklerim fazla geliyordu. daha sonraları listelerimi kendim yaptım. eğer bana kilonu, yaşını boyunu söylersen sana yardımcı olabilirim. troidin kontrol altındaysa vermemen için hiç bir sebep yok. troit testlerini yaptırdığı hastanenin seni diyetisyene yönlerdirmesi gerekirdi. bazı yerler ilgisiz olabiliyor. herhangi bir hastanede her hangi bir diyetisyenle görüşebilirsin. bilgilerini verirsen ben de yardımcı olurum. bende de troit sorunu vardı.

kilolara elveda dedi ki...

sadişcim sorma son 1 haftadır kontrolsüz gittim. yarın tartıda cevabı alıcam.

Gamzelim dedi ki...

Evet gercekten bu hastanelerin ilgisiz ve alakasizligi beni gercekten sinir ediyor 2 ay once ege unuverstesinde basladim tedaviye daha once baska bir hastaneye gidiyordum memnun olmadigim icin degistirdim bakalim burasiyla ilerleyen gunlerde randevum var ama o gun beni hicbir diyetisyene yonlendirmediler.sana simdi klomu cok utanarak yaziyorum 102.7gr boy 163 yas 28

kilolara elveda dedi ki...

gamzelim bu senin hakkın ve talep etmelisin. beden kitle endeksine baktım. kanunlara göre seni diyetisyene yönlendirmeleri lazım. tabii bizim insanlarımız bilinçsiz olduğu, hakkını aramadığı için onlar da kafalarına göre iş yapıyorlar. mesleki açıdan hiç etik değil. işte şansın varsa iyilerle karşılaşırsın.

senin 1500kcallik bir listeye ihtiyacın var. benim listelerim de yaklaşık 1400-1500kcal arası.

günde 90gr protein al. yemeklerini 2 kaşık yağla yap. günde 1 bardak yoğurt tüket. salata sınırsız. günde 8 kaşık sebze yahut kurubaklagil yemelisin. ara öğünlerde toplam 4 meyve hakkın var. günde 3 bardak yeşil çay iç. günde 6 dilim ekmeği geçme. miktarlara ve porsiyon ölçülerine bakmak için değişim listesine gözatmalısın. değişim listesinde 1 dilim ekmek yerine yahut, et yerine neler yiyebilirsin bunları kolayca seçebilirsin. böylece hergün aynı şeyleri yememiş olursun. örneğin 1 dilim ekmek yerine 1 ortaboy haşlanmış patates yahut 2 kaşık pilav yiyebilirsin. 1 köfte kadar et yerine(30gr et), değişim listesinden bakarsan, 1 haşlanmış yumurta yahut 30gr peynir yiyebilirsin. değişim listesini internette aratıp bulabilirsin.

en önemlisi hergün 1 saat yürüyüş yapmalısın. eğer hergün yürüyemem dersen kendine evde yapılabilecek egzersiz dvdleri bul. çoğu kişi leslie sanson, plates vb. egzersiler yapıyor. ben de yürüyüş, lesli ve bisiklet yapıyorum. 3lt su içmeye çalışmalısın. şimdilik bunlar zor gelebilir. ben başlarda çok zorlandım. zorlamak da lazım. sonradan alışıyorsun. sen istemesen bile vücut istemeye başlıyor. eskiden 1 bardak su içemeyen ben şimdi 3lt su ile bile doymuyorum.

Gamzelim dedi ki...

cok tesekkur ederim zaman ayirdigin icin bu tur bir diyet beni hic yormaz cunku ben normalde bundanda az yiyorum ekmeyi bile sadece sabah kahvaltisinda 2veya3 dilim yiyorum birdahada yemiyorum tabi diyete basladigimdan beri bu bogle senin verdigin listeyi yarindan itibaren uygulamaya geciyorum tekrar cok tesekkur ederim himm unutmadan 1 saat yuruyusumu yapiyorum.