19 Haziran 2010

19 Haziran 2010 Cumartesi

19 Haziran 2010
bugün düne göre daha iyiyim. hamilelik psikolojisi bitirdi beni. gerçekten aç olduğum için yemiyorum. canım bişey isteyince yemem gerekiyormuş gibi hissediyorum. 2 ay boyunca en azından bu duygudan kurtulmam gerek. çünkü diyet yapmak şu an benim için faydalı. işte listem;

sabah
domates, salatalık
20gr kaşar
1 dilim tam buğday ekmeği
1 fincan yeşil çay

ara
yarım muz

öğle
4 kaşık madımak yemeği(madımak sivasa özgü bir bitki. ilkkez denedim. tadı ıspanağa benziyor fena değil.)
10 tane etli sarma(2 dilim ekmek, 1 köfte kadar et değişim)
4 kaşık yoğurt
salata

ara
1 kağıt helva arasına 4 top dondurma

akşam
2 dilim ekmek 30gr kaşar 1tk mayonezle yapılmış tost
salat

ara
30 tane kiraz

3lt su
2 saat yürüyüş.

2 yorum:

Gamzelim dedi ki...

selam canim ne guzel suan en guzel duygulari yasiyorsun rabim banada nasip etsin ben sana birsey sormak istiyorum benim bugun 8 gunum diyete baslayali ama henuz kilo veremedim 2 gun arayla cikiyorum tartiya ya almis oluyorum yada basladigim kiloya geri donuyorum buda beni mutsuz ediyor benim sormak istedigim sen ne kadar sure sonra kilo vermeye basladin vede senin listeni hergun okuyorum ben bu sekilde beslensem dahada siserim sanirim diye dusunuyorum

kilolara elveda dedi ki...

diyete başladığın hafta vermen gerekiyor. ilk başlangıça daha çok veriliyor. diyetisyene ilk gittiğimde bana 11 dilim ekmek yazmıştı. listemdeki diğer şeyler aynıydı. ayrıca meyveyle beraber ayran içmemi söylemişti. ben bu kadar fazla yemediğimi bunlarla kilo alacağımı söylemiştim. bana cevabı şu oldu. az yemek kilo vermek değildir. bizim amacımız diyet süresince çok yemek fakat düşük kalorili ve lifce zengin olan besinleri terch etmek olmalı. ben 113kg iken ilk ayda 11 dilim ekmek yiyerek 3kg verdim. sakın bunları yiyp kilo alırım diye düşünme. gerçekten veriyorsun. amacımız metabolizmayı çalıştırmak olmalı. bu yüzden yemelisin. sen neler yiyorsun. kesin hata yapıyorsun. kilo vermen gerekirdi.