18 Haziran 2010

18 Haziran 2010 Cuma

18 Haziran 2010
yine olan oldu. erkenden aşermeler başladı. kendimi netten yemek sparişi verirken buldum. olayı dengeleyebilirsem bu aşermeler çok da zararlı olmaz gibi. çünkü artık ben istesem de eskisi gibi çok yiyemiyorum. 8 aylık bir diyet süreci mide kelepçesinden farksızmış aslında. mide sanki kelepçe takılmışcasına küçülüyor. bu saatten sonra istersen ye. yok öyle bir baba yiğit. şu sıralar sporum vasat. enerjimi bisiklet turuna saklıyorum. işte bugünki listem;

sabah
domates, salatalık
20gr kaşar
1 dilim tam buğday ekmeği
1 fincan yeşil çay

ara
1 muz

öğle
1 adet karnıyarık(içinde 30gr et var. patlıcanları yağda kızartmadım. suda haşladım. aynı tadı elde ediyorsunuz. ayrıca kızartma olmadığı için mideye daha faydalı)
2 dilim ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara
aşerince öğle öğünüyle, ara öğünün yerleri değişti
1 lahmacun
yarım kaşarlı kuşbaşılı pide
yarım içli köfte
1 adet çiğ köfte(bunu yememem gerekiyordu. çiğ et olduğu için toksaplazma yapıyormuş )
yarım künefe

akşam
1 şeftali

ara
1 dilim kavun

3lt su
spor yok.

0 yorum: