17 haziran 2010

17 Haziran 2010 Perşembe

17 haziran 2010
bügün tartıda bir süprizle karşılaştım. geçtiğimiz günlerde aşırı yememe rağmen tartıda 74.5kg gördüm. hemen panik yapıp sabah sucuklu sebzeli, peynirli 2 yumurtayı 3 dilim ekmekle götürdüm. sabah ağır yiynce öğle hiç acıkmadım. zorla bişeyler atıştırdım. son günlerde eşimin işleri yoğun. birlikte bisiklet sürmeye vakit bulamıyoruz. hafta sonu onu ikna edip bisikletle şileye kampa götürebilirsem güzel bir spor aktivitesi olacak. bu arada merak edenler için resimlerimi ekledim. işte bugünki listem;

sabah
2 tuzlu kurabiye
sahanda sucuklu sebzeli peynirli yumurta(2 kaşık yağ, 1 büyük soğan, 1 kırmzı biber, 2 yumurta, 20gr beyaz peynir, 30gr kaşar, 1 avuç tulum peyniri, 1 kaşık salça)
3 dilim ekmek
1 fincan yeşil çay

ara
1 muz

öğle
4 kaşık yoğurtlu semizotu salatası
2 dilim ekmek
1 salatalık
2 minik domates

ara
1 dilim kavun
1 fincan yeşil çay

akşam
1 adet karnıyarık(içinde 30gr et var. patlıcanları yağda kızartmadım. suda haşladım. aynı tadı elde ediyorsunuz. ayrıca kızartma olmadığı için mideye daha faydalı)
1 dilim ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara
1 çay bardağı dut

3lt su
spor yok.

4 yorum:

ttt dedi ki...

merhaba, gerçekten de kilonu hiç göstermiyorsun ya da boyun çok uzun:)Bebek il k 3 ay zaten kanla beslenirmiş, o yüzden ne yediğinin çok da önemi yok ama süt içmeyi ihmal etme hergün. Unutma : karbonhidratla kendini, proteinle bebeğini beslersin (dr um demişti bana)sevgiler

kilolara elveda dedi ki...

slm totontonbo.
ağırlığın çoğu kemik. kas ve kemik ağırlığım toplam 53kg. yani 55'e inmem tehlikeli. sağlık için vücudun biraz yağa ihtiyacı var. ahmet maranki süt için mukus demişti. içmeyin demişti. onun yerine yoğurt ve kıvırcık marul önermişti. bunlarda daha çok kalsiyum varmış. ben de süt yerine yoğurt tercih ediyorum. süt bana yaramıyor.

Hulya dedi ki...

maranki tabi menopoz olmiycak soyler oyle:)burda sut diyetin bir numarali elemani;cok onemli.her gun bir bardak mutlaka herkese;emzirenlere iki bardak.bende %1 yagli iciyorum emzirdigim icin.kisa vadeli dusunme bu sut olayini ;bence kadin icin cok onemli butun hayati boyunca bu sut..

kilolara elveda dedi ki...

sütün besin değerlerine bakarsan, yoğurtun daha faydalı olduğunu anlayabilirsin. süt laktoz çerdiğinden ben sütü sindiremiyorum. ayrıca kan grubuma da uygun bir besin değil. bana dokunuyor. herkeste farklı etkileri var canım. sana yarıyorsa mutlaka tüketmelisin elbette.