15 Haziran 2010

15 Haziran 2010 Salı

bugün çok yedim. kendimi biraz halsiz hissettim. canım tuzlu şeyler istedi. geçen hafta 76kg, bu hafta yoluma 75kg olarak devam ediyorum. 3 ay boyunca diyete devam sonrasında bırakmayı düşünüyorum. elbette kendimi fazla zorlamadan ilerlerim. off çok sıcak...

işte listem;

sabah
1 dilim kepek ekmek
1 fincan yeşil çay
1 haşlanmış yumurta(yumurtayı haftada 5 gün yemeliyim artık. önceden 2 hakkım vardı.)
1 salatalık
180kcal

ara
1 ortaboy şeftali
60kcal

öğle
500gr dut(465kcal)

ara
1 muz(180kcal)
5 tane tuzlu kuru pasta(500kcal)
1 paket çizi(367kcal)
50gr kaşar(150kcal)
50gr beyaz peynir(140kcal)
1 avuç ay çekirdeği(200kcal)

akşam
1 adet karnıyarık(30gr etle yaptım. bollaştırmak için bol mantar, biber, soğan kullandım.)(200kcal)
2 dilim ekmek(120kcal)
4 kaşık yoğurt(60kcal)
salata
(380kcal)

ara
yok

toplam yaklaşık 2700kcal almışım. abartmışım epeyce.
2,5lt su
1 saat yürüyüş

4 yorum:

Gamzelim dedi ki...

merhaba;seni ilk olarak tebrik etmek istiyorum buyuk bir azim bu darisi ins benim basima bendaha yolun cokkk basindayim/halsizligin bence gebelikten kaynaklana bilir

kilolara elveda dedi ki...

gamzelim teşekkürler. bence de hamilelikten ve sıcaktan. demek henüz yeni başladın diyete. çok büyük bir azme gerek yok herşeyi doğru yaptığın sürece veriyorsun. listelerini güzel ayarlıyabilirsen bol su içip spor yaparsan acıkma olmuyor. ilk başlarda bana yediklerim fazla bile geliyordu. yeterki dengeli beslen ve kontrollü ol. başarmaman için hiçbir neden yok. insülin hormonunu dengelediğin sürece yağ depolamazsın. sağlıklı zayılamalar

Gamzelim dedi ki...

Evet su aralar konturolu elime aldim yediklerime baya dikat ediyorum tatliyi tamamen kestim aksamlari yuruyuse cikiyorum bakalim neler olcak ama en kisa suredede su kilolardan kurtulmak istiyorum yanliz ben ogle herhangibi bir listeye uymuyorum cunku bu benim azmimi dusuruyor elimde bir liste oldugu zaman surekli birseyler yeme istegi uyaniyor bende neden bogleyim bilmiyorum beyaz ekmegi tamamen hayatimdan cikardim yedigim yemegi yariya dusurdum bakalim etlerim yumsadi gibi bir aya daha iyi beli olur sanirim vede burda seni tanidigim icin cok mutlu oldum

kilolara elveda dedi ki...

ben de memnun oldum canım. yediklerinin miktarlarına dikkat etmelisin. günde 90kg isen 90gr protein al, 70 isen 70gr al. yemeklerini 2 kaşık yağla yap. önemli olan yağı azaltmak. sebze meyve ağırlıklı beslenmeye dikkat et. günde mutlaka 3 meyve.çok güzel gider kilolar. sağlıklı zayıflamalar.