16 Haziran 2010

16 Haziran 2010 Çarşamba

16 Haziran 2010
bugün düne göre daha dengeli yedim. ilk 4 ayda hiçbirşey yemesem de çocuğa herhangi bir etkisi olmuyormuş. hamilelik psikolojisine girip çok fazla yedim. bu kadar yememe gerek yoktu. iç güdüsel birşey. sanki bebeğe birşey olacakmış gibi geliyor. bu konuda neyseki bilgi alarak rahatladım. artık diyetime kaldığım yerden devam edebilirim. ilk 4 ay tehlike olmadan diyete devam edebilirim. 4. aydan sonra kilo koruma programına girerim. şu an 1560 civarı beslenmem gerekiyor. 4. aydan sonra vücudumun ihtiyacı neyse onu almalıyım. fazlası bana tokat gibi geri dönebilir. şu tuzlu kurabiyeler yine baştan çıkardı beni. sürekli canım tuzlu şeyler istiyor. işte listem;

sabah
1 dilim kepek ekmek
1 fincan yeşil çay
1 haşlanmış yumurta(yumurtayı haftada 5 gün yemeliyim artık. önceden 2 hakkım vardı.)
1 salatalık
180kcal

ara
1 muz
4 tane tuzlu kurabiye
580kcal

öğle
1 adet karnıyarık(30gr etle yaptım. bollaştırmak için bol mantar, biber, soğan kullandım.)
2 dilim ekmek
4 kaşık yoğurt
salata
380kcal

ara
1 dilim kavun
70kcal

akşam
1 adet karnıyarık(30gr etle yaptım. bollaştırmak için bol mantar, biber, soğan kullandım.patlıcanları suda haşladım. yağda kızartmadım. toplam 2 kaşık yağ kullandım.)
2 dilim ekmek
4 kaşık yoğurt
salata
380kcal

ara
1 salatalık

yaklaşık 1600kcal
3lt su
halsizlik hissetiğim için spor yok.

4 yorum:

ayşin dedi ki...

canım merhaba çok iyi gidiyorsun bence biraz fazla kaçırmanda fasulyecigin var olmasındandır canım hamileligin tadını çıkar bence canım resimlerini koysana atrtık forma yada buraya

kilolara elveda dedi ki...

slm canım
resim koymaya çalışırım. sevgiler.

Adsız dedi ki...

sonunda yoruma açıldın demek...
iyi oldu böyle allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin..
yalnız çok sakin karşıladın sanki sen bu hamileliği.. ne biliyim ya da ben çok abartmışım :))

kilolara elveda dedi ki...

nagişcim önceleri ben de çok abartılı bakıyordum duruma. ama insanın başına gelebilecek en doğal şeymiş. bir de biraz soğuk kanlı olmamdan dolayı. hayatım boyunca pek panik bir durumum olduğu söylenemez. keep cool:D