11 Haziran 2010

11 Haziran 2010 Cuma


11 Haziran 2010
hareketli bir gün oldu. sirkeciye gidip bisiklet baktım ve sonunda bisikletimi aldım. uzun süren araştırmalardan sonra sedona 711 disk fren almaya karar verdim. kron xc 1000, trek 3700 de seçeneklerim arasındaydı. gidip yerinde görünce en çok içime sineni sedona 711d oldu. bisikletin fiyatı 520 dolardı. sıkı bir pazarlıkla 710'tlye aldım. eğer ilgilenen olur da almak isterse iyice pazarlık yapmalarını öneririm. yanında hediye olarak suluk, su selesi ve bant hediye ettiler.

bisiklet peşinde koştururken beslenmeme pek dikkat edemedim. işte listem;

sabah
1 dilim kepek ekmek
1 fincan yeşil çay
3 zeytin
1 haşlanmış yumurta(yumurtayı haftada 5 gün yemeliyim artık. önceden 2 hakkım vardı.)
1 salatalık

ara
1 tane çikolu gofret(200kcal)

öğle
eminönünde yarım balık ekmek
salata
bir kaç yudum kola

ara
yok

akşam
midye tava
18 tane filan yemişimdir
4 dilim ekmek

ara
akşam yemeğini geç yediğim için meyve yemicem.

2,5lt su
2 saat yürüyüş
5dk bisiklet sürdüm. yarın doya doya sürerim. eşimin bisikletinin gelmesini beklerim belki de:D

0 yorum: