1 Haziran 2010

1 Haziran 2010 Salı

1 Haziran 2010
bugün de akşam yemeğinden sonra bol bol yürüyüş planlıyorum. hava sıcak olduğu için yürüyüşümü akşam üstüne erteledim. şimdilik herşey yolunda. diyetime aynen uymaya çalışıyorum. aşırıya kaçmadan yiyorum. vücudumu rahatsız edecek yiyeceklerden uzak duruyorum. hem kendimi daha zinde hissediyorum. hem de fazla kilolarımdan kurtulmuş oluyorum. işte bugünki listem;

sabah
20gr kaşar peynir
1 dilim fındıklı esmer ekmek
1 fincan yeşil çay
2 salatalık

ara
3 tane keçiboynuzu

öğle
4 kaşık zeytinyağlı barbunya
2 dilim fındıklı esmer ekmek
4 kaşık yoğurt
2 salatalık
1 ızgara inegöl köfte

ara
4 top dondurma

akşam
4 kaşık zeytinyağlı barbunya
2 dilim fındıklı esmer ekmek
4 kaşık yoğurt
2 salatalık
30gr ızgara tavuk

ara
2 kuru kaysı

3 lt su
2 saat yürüyüş

0 yorum: