2 Haziran 2010

2 Haziran 2010 Çarşamba

2 Haziran 2010
çok yorucu bir gündü. gelenekel istanbul turumuzu yaptık. levent, taksim, eminönü, kadıköy derken bir de baktıkki saatlerce yürümüşüz. sadece 1 saat yemek ve çay molası verebildik. istanbul turu olur da kaçamak olmaz mı:D yarın telafi ederim artık. aslında 5 saat yürümeye de biraz fazladan yemek pek sorun olmaz gibi. yemesem daha iyi olurdu. ben yine de yarın telafimi yapayım kafam rahat olsun. yarın et porsiyonlarım olmayacak 2 dilim ekmek çıkacak. 3 gün boyunca yemeklerimde yağ kullanmayacağım, ekmeklerim 5 dilimden 3 dilime düşecek. urfa oldukça yağlıydı. sonraki günler aynen devam ederim.işte listem;

sabah
20gr kaşar peynir
1 dilim esmer ekmek
1 fincan yeşil çay
2 salatalık

ara
1 su bardağı çilek

öğle
4 kaşık zeytinyağlı barbunya
2 dilim esmer ekmek
4 kaşık yoğurt
2 salatalık
30gr ızgara tavuk

ara
1 incir, 2 lokma kaşarlı dürüm döner(eşiminkinden tırtıkladım), 1 fincan ıhlamur

akşam
1 porsiyon urfa kebap
1 bardak ayran
salata

vapurda
1 simit(martılar için almıştım. fazla martı yoktu. kendim yedim), yarım çatal

ara
1 keçi boynuzu

3 lt su
4-5 saat yürüyüş

0 yorum: