31 Mayıs 2010

31 Mayıs 2010 Pazartesi

31 Mayıs 2010
bugün 2 saat boyunca yürümeyi başardım. kendime güzel bir bisiklet baktım. gıcır gıcır hafif birşey olsun istiyorum. bisiklet araştırmalarım devam ediyor. yaz da geldi. akşam üstleri taşdelen ormana doğru sürüş güzel olacak benim için.

bugün çok fazla açlık çektim. bazı günler canım hiç yemek istemiyor. bazı günler de aksine gözüm dönüyor. bol yeşil çay içerek iştahımı dengelemeye çalıştım. tartısa 77kg gördüm. demekki 2.5kg ödem varmış. yeşilçay sayesinde kurtuldum. artık yeşilçaysız bir hayat düşünemiyorum. işte listem;

sabah
20gr kaşar peynir(protein yüzdesi fazla olduğundan beyaz peynire göre daha avantajlı)
2 dilim fındıklı esmer ekmek
1 fincan yeşil çay
1 cherry domates, 2 salatalık

ara
1 çay bardağı yaban mersini, kuru dut karışımı, 1 kaysı

öğle
4 kaşık nohut
1 dilim fındıklı esmer ekmek
2 kaşık yoğurt

ara
1 kuru incir, 2 tane üzüm, 1 çilek, 1 kiraz

akşam
4 kaşık nohut
2 dilim fındıklı esmer ekmek(50gr)
2 kaşık yoğurt
salata(domates, salatalık, kırmızı ve yeşil biber, göbek, baharat, balzamik sirke, tuz, nar ekşisi)
2 tane keçiboynuzu

ara
2 kuru kaysı

3 lt su
2 saat yürüyüş

0 yorum: