7 Mayıs 2010

7 Mayıs 2010 Cuma

7 Mayıs 2010
yine denizle, kuş sesleriyle dolu dolu bir gün. bol bol yürüyüş, temiz hava, denizden gelen ılık esinti... yiceklere gelince biraz fazla kaçırdım. çok kaçırınca ara verip sahilde 1,5 saat daha yürüdüm. böylelikle yediklerim eridi gitti.

işte bugünki listem;

sabah
1 dilim yulaf ekmeği
1 kk kaşar
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara öğün
yarım armut

öğle
4 kaşık zeytinyağlı soya fasülyesi
1 dilim yulaflı zencefilli ev ekmeği
2 kaşık makarna
1 adet pirzola
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 kuru incir. pasta yaptım. kendim yemicem. sadece yapmaktan zevk alıyorum. arada erimiş çikoları tırtıkladım. tahminen toplam 1 yemek kaşığı ganaj sömürmüşümdür:D

akşam
1 adet paçanga böreği
1 porsiyon midye tava
1 köfte kadar ızgara çupra
1 bardak ayran
cevizli gavurdağı salatası
balık restoranındaydım. biraz fazla kaçtı. neyseki biraya hayır diyebildim.

ara öğün
1 kupa dondurma(5 top)

2,5 lt su.
1 saat arayla toplam 3 saat yürüyüş

0 yorum: