5 Mayıs 2010

5 Mayıs 2010 Çarşamba

5 Mayıs 2010
denizsiz bir hayat düşünemiyorum. yine hoş bir sahil kafesinde dondurmamı yedim. adaçayımı içtim. 2 saatlik yürüyüşümü yaptım. aslında kaslarımda ağrılar biraz da sertleşme var. bir süre dinlendimek için bugün yürüyüş yapmayı düşünmüyordum. vücudum kudurmuş durumda. hareketsizliğe tahamülü yok. sürekli hareket istiyor. kaslarım beynimi yönetmeye başladı sanki. hareketsiz duramıyorum. yarın yürümesem iyi olacak. kaslarımın dinlenmeye ihtiyacı var. bakalım yarın hareketsiz kalmayı becerebilecekmiyim:D

işte bugünki listem;

sabah
1 dilim yulaf ekmeği
1 kk kaşar
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara öğün
1 muz

öğle
4 kaşık zeytinyağlı fasülye
1 dilim yulaflı zencefilli ev ekmeği
2 kaşık esmer bulgur pilavı
1 köfte kadar ızgara tavuk
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 kuru incir

akşam
4 kaşık zeytinyağlı fasülye
2 dilim yulaflı zencefilli ev ekmeği
1 köfte kadar ızgara tavuk
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 kupa dondurma(5 top)

2,5 lt su.
2 saat yürüyüş.

0 yorum: