3 Mayıs 2010

3 Mayıs 2010 Pazartesi

3 Mayıs 2010
bugün yine deniz kenarı yürüyüşümü yaptım. müze gezdim. yiyeceklerimi dengelemeye çalıştım. aslında pms dönemlerinde eskiden hiç spor yapmazdım. şimdilerde yürümeye çalışıyorum. sanırım başardım da. eski aşırı kilomla bel ağrıları çektiğimden pms döneminde yürümek zor oluyordu. neyseki artık kabus bitti. hareketsiz duramıyorum. eskisi gibi oturduğum yere çivi gibi çakılıp kalmıyorum. hemen bedenim harekete geçmeye uğraşıyor. ben de ona ayak uyduruyorum.

işte bugünki listem;

sabah
1 dilim yulaf ekmeği
1 kk kaşar
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara öğün
1 kivi

öğle
4 kaşık zeytinyağlı ıspanak
1 haşlanmış patates(1 dilim ekmek değişim)
2 kaşık esmer bulgur pilavı(1 dilim ekmek değişim)
1 köfte kadar ızgara tavuk
salata

ara öğün
denize karşı 1 kupa dondurma, 1 fincan elma çayı(i love eskihisar)

akşam
5-6 tane ızgara izmarit balığı
1 dilim yulaflı zencefilli ev ekmeği(evde pişen ekmek kesinlikle daha lezzetli ve saf)
1 tane közlenmiş patlıcan

ara öğün
1 su bardağı meyve salatası

3lt su.
2 saat yürüyüş.

0 yorum: