29 Mayıs 2010

29 Mayıs 2010 Cumartesi

29 Mayıs 2010
bu sabah tartıldım ve 78kg geldim. umarım hepsi sudur kilo diye görünenlerin. tatil boyunca midemi yemek ve şarapla doldurduğumdan pek su içmedim. bu yüzden vücut su tuttu sanırım. 3,5 kilonun 1,5kg kadarı 1 günde gitti. 79,5kg'dan 78'e indim neyseki. bakalım ilerleyen günlerde neler olacak. sanırım salıya kadar gerçek kilom belli olmaz. salı günü ticker'ı yenilerim.

bugün hareketli bir gündü. bol bol yürüdüm. listeme uydum. 3 fincan yeşil çayımı içtim. 3lt su içmeyi de ihmal etmedim. şimdilik herşey yolunda gibi görünüyüor. 40 beden 2 tane şort aldım. hala 40 bedendeyim. umarım sağlıklı bir şekilde 36 bedeni de görürüm. işte bugünki listem;

sabah
20 gr kaşar
1 dilim kepek ekmeği
1 fincan yeşil çay
1 parça kırmızı biber

ara
4 taze kaysı

öğle
4 kaşık zeytinyağlı taze fasülye
2 dilim kepek ekmek
2 kaşık yoğurt
2 salatalık, 2 cherry domates
30gr kaşar peynir

ara
1 incir

akşam
4 kaşık zeytinyağlı taze fasülye
2 kaşık makarna(1 dilim ekmek yerine)
1 dilim kepek ekmek
2 kaşık yoğurt
30 gr ızgara tavuk
salata(salatalık, cherry domates, mor kıvırcık, sarımsak, baharat, balzamik sirke, tuz, 2-3 damla zeytinyağı, nar ekşisi)

ara
1 su bardağı meyve salatası, 1 ufak top dondurma(muz, çilek, ananas, dut, yaban mersini, incir, kaysı, malta eriği)

3 lt su
2 saat yürüyüş

0 yorum: