12 Mayıs 2010

12 Mayıs 2010 Çarşamba

12 Mayıs 2010

günümün büyük kısmı kuaförde geçti. saçlarımı maviye boyatmaya çalıştım. fakat kuaför nedense beceremedi. kesimi de berbattı. 110tl bayıldım ve sonuç sıfır. neyseki kökü bende. bir daha kuaför mü asla. neden türkiyede insanlar işlerini doğru dürüst yapmıyor bilinmez. onca zaman ve para. sanırım eskisi gibi kendi saçlarımı kendim kessem daha iyi olacak. kıvırcık saçları rezil etmekte çok usta bizim kuaförler. ben bile daha iyi kesiyorum kendi saçımı. hayretler içindeyim. biran önce uzuyorlar neyseki. bu hafta spora fazla zaman ayırayamayacağım eşimin gelmesine 4 gün kaldı. epeyce bir koşuşturmayla geçecek gibi görünüyor.

işte listem;
sabah
1 kk kaşar
1 dilim kepek ekmeği
1 fincan yeşil çay
salata

ara
1 muz

öğle
4 kaşık mantar sote
2 dilim kepek ekmek
40gr ton balığı
4 kaşık yoğurt
salata

ara
4 taze kaysı

akşam
4 kaşık mantar sote
2 dilim kepek ekmek
40gr ton balığı
4 kaşık yoğurt
salata

ara
2 taze kaysı, 3 malta eriği

2.5lt su
1 saat yürüyüş

0 yorum: