11 Mayıs 2010

11 Mayıs 2010 Salı

11 Mayıs 2010

bugünüm yolculukla geçti. istanbula dönüş yolu... yol üstü duraklara uğramadan edemedim. üzerime birkaç bişey aldım. bu hafta yoğun yememe rağmen 1kg gitti. demekki abartmasam 76 bile görebilirdim. çünkü hafta içide 76.6 görmüştüm. kilo vermemle beraber tam bir alışveriş çılgını oldum. kendime dur demem gerek. çünkü bedenim tam netleşmedi. şimdilik 40 beden ama bunun 36'ya doğru gideceğinden eminim:D

işte listem;
sabah
1 kk kaşar
1 dilim yulafla zencefilli ekmek
1 fincan yeşil çay
salata

ara
1 adet kuru incir

öğle
1 porsiyon tavuklu pilav
1 ince dilim beyaz ekmek
2 kaşık menemen
1 bardak ayran

ara
1 incir

akşam
4 kaşık etli kuru fasülye
2 dilim kepekli ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara
1 bardak meyve salatası

2.5lt su
2 saat yürüyüş

0 yorum: