9 Nisan 2010

9 Nisan 2010 Cuma

9 Nisan 2010
B Planı 11. gün
bonus günü
günüm enterasan geçiyor. az yemenin açlığın asaletini bu günle anlamış bulunuyorum. sınırsız sonsuz yedim. gözüme renk geldi. fakat üstüme bir ağırlık çöktü. kimse bonus gününden korkmasın. kesinlikle metabolizmayı hızlandırıp daha hızlı kilo vermenizi sağlayacak. bundan şimdiden eminim. nasıl bu kadar eminsin derseniz çünkü kalp atışım bile hızlandı. bağırsaklarım deli gibi çalışıyor. üstelik kilo almıyor aksine vücut uzun süren kıtlık bilincinden sonra bolluk bilincine kavuşup kiloları salıveriyor.

yarın yeniden diyet daha doğrusu sağlıklı beslenme tempoma geri döneceğim. şu an öğle yemeğimi yedim ve inanın ağır yemek kadar insan ruhunu ve bedenini inciten başka birşey yok. yaşasın açlık diyorum ve bir muz olsun çikolatalı pasta olsun hamur işleri uzun bir süre görmek istemiyorum. gerçekten vücuda verdiği rahatsızlık büyük. yaşasın açlık yaşasın açlık. yine de bonus günü yapmak zorundayım. çünkü beynimi kandırmalıyım. ruhum herşeyden önemli beynimden bile...

işte yediklerim;

sabah
sınırsız peynirli su böreği özellikle abarttım neredeyse koca bir tepsinin 1/8'i gitti.
2 tane kıymalı gül böreği
4-5 çay kaşığı cevizli beyaz zile pekmezi
4-5 tatlı kaşığı bal kaymak
2 zeytin
2 fincan çay
neden daha fazla yemedin derseniz sığdıracak yerim kalmadı. miğdem küçülmüş epeyce.

ara öğün
yarım muz (fazlasına yer kalmamıştı)
1 fincan sütlü eritilmiş çikolata(fondü)

öğle
1 dilim su böreği
2 kıymalı gül böreği
1 dilim çikolatalı muzlu pasta
gerçekten yemekten tıkanmış durumdayım

ara öğün
1 portakal yemeyi düşünüyorum ama nereye sığdıracağımı bilmiyorum:D

akşam
bir kebapçıda oturup tükanı sömürmeyi düşünüyorum:D hucuuuum
edit: düşündüğümü yaptım. beyti(3-4 rulo), pide(3 dilim), adana(), künefe(1/4) yedim.

ara öğün
koca bir dilim çikolatalı muzlu pasta(umarım fenalaşmam)
edit: tıka basa yedim pastaya yer kalmadı ama son olarak cips yedim 1 kutu.

2-2.5 saat sonra
1 bardak süt ve 1 dilim çikolu muzlu pasta ve de bonus günün sonu yihuuuu

3lt su.

cardio kick quick fix(45dk).
1 saat yürüyüş
yaşasın açlık yaşasın açlık yaşasın sağlıklı bilinçli beslenme.
haydi metabolizmam coş coş çoş kop kop kop:))))
henüz akşam yemeğimi yememe rağmen sonsuza kadar pasta börek vb. görmek istemiyorum.
ama mecbur 10 gün sonra yeniden bir bonus günüm var. hakkımızda hayırlısı.

0 yorum: