10 Nisan 2010

10 Nisan 2010 Cumartesi

10 Nisan 2010
B PALNI 2. ROUND
1. GÜN
merhabalar
Ağır olarak yediğim bir bonus gününün ardından 2. 10 günlük tura başlıyorum. 11. günde yeniden bir bonus günü tertipleyeceğim. bazı yanlış anlamaları gidermek için belirtmem gereken şeyler var. B planı bir arkadaşımın 80kg ile başlayıp 62kg' a kadar gelene kadar uyguladığı bir diyettir. şu an ben de deneme sürecindeyim. burada yazılanların herbiri gerçketen uygulanmaktadır. bazı şüpheye düşen arkadaşlar için özellikle belirtmek istedim. yaklaşık 7 aydır diyetteyim. 32kg devirdim. bunu da yapılmaması gereken hataları tekrarlamadan başardım. deneyimlerimi herkesle paylaşmak için de bu bloğu oluşturdum. tamamiyle iyi niyetle giriştiğim bir işin başka şekillerde algılanmasını istemem. buradan herkese daha iyi bir kalbe kavuşmalarını diliyorum. seviyesizce konuşan insanlarla polemiğe kesinlikle girmem. hayatım boyunca da girmedim. umarım herkes doğru uslubu kullanmayı kendine ilke edinir de erdemli biri olmanın getirilerinin tadına varır.

öncelikle şunu bilmelisinizki hatasız, herşeyi eksiz yaptığınız sürece kilolarınızı verirsiniz. gerçekten de kilo vermek çok basit bir olay. kimse gözünde fazla büyütmesin. tek yapmanız gereken araştırmacı olmak ve herkesin bildiği hatalara düşmemek. sıkça yapılan hatalar;
1. su içmemek
2. spor yapmamak
3. gereğinden fazla kalorili yahut düşük kalorili diyetler uygulamak
4. salata tüketmemek
5. tek besin grubuna yönelik diyetler uygulayıp orantısız vitamin mineral almak
6. stres vb. psikolojik nedenler
7. tıbbi yardım gerektiren konular

ve daha aklıma gelmeyen fakat herkesin çok da iyi bildiği fakat bir türlü uygulamaya irade bulamadıkları diğer sebepler. 7. madde ile karşılaşan kişiler mutlaka sağlık kuruluşlarında gerekli kontrollerini yaptırmalıdır.

B planı şu an benim için deneme aşamasında umarım güzel sonuçlar alırım. denemek isteyenler de isterlerse ben denedikten sonra denesin.

benim tartı günlerim salı günleri. takip edenler salı günü kilomu öğrenebilir. şu an kilom 81kg salı günü en az 80kg gördüğüm taktirde B planını herkese önereceğim. şu anda önermemin sebebi de arkadaşımın 80kg ile başlayıp 62kg ile biten tecrübesidir. herkese kolaylıklar dilerim.

gelelim bugün neler yediğime;
sabah
1 salatalık
1 kkp
1 dilim kepekli ekmek
1 fincan yeşil çay

ara öğün
1 elma

öğle
5 kaşık zeytinyağlı ısırgan otu
2 kaşık yoğurt
1 peynirli çavdarlı peksimet(85kcal)
1 kase sebze çorbası
salata

ara öğün
1 portakal

akşam
100gr ızgara köfte
1 dilim kepekli ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 elma

2-2.5 saat sonra
1 bardak süt

3lt su.

cardio kick quick fix(45dk).
1 saat yürüyüş.

0 yorum: