24 Nisan 2010

24 Nisan 2010 Cumartesi

24 Nisan 2010
B PLANI 3. ROUND
4. GÜN

genel olarak hareketli bir gündü. bugün tartıda 79'u gördüm. demekki vücuda aşırı yüklenmek, ihtiyaçların çok çok altına düşmek çok zararlı. kaloriyi düşürdükçe vücudun kendini kilitlemesini yaşayarak gördüm. daima dengeyi tutturmak lazım. aşırı spor ve düşük kalorili listeleri kesinlikle önermiyorum. aşağıdaki liste 80kg olanlar için uygun. sakın ha daha çok veririm deyip benim gibi 70kg için olan listeleri uygulamayın. bu gün öğle ara öğününden sonra 1 saat, akşam meyvemi yedikten sonra 1 saat tempolu yürüyüş yaptım. kick box ağır geldi. daha hafif tempolu olan leslie ve tempolu yürüyüşe devam.

sabah
1 biberli tost(2 dilim kepek ekmeği, 20gr kaşar, 1 yeşil biber)
1 fincan yeşil çay
1 salatalık
2-3 tane kraker

ara öğün
yarım muz

öğle
4 kaşık kıymalı soya fasülyesi
1 dilim tambuğday ekmeği
2 kaşık esmer bulgur pilavı
4 kaşık yoğurt
1 salata

ara öğün
5-6 tane çilek

akşam
4 kaşık kıymalı soya fasülyesi
1 köfte kadar ızgara somon
1 dilim tambuğday ekmeği
2 kaşık esmer bulgur pilavı
4 kaşık yoğurt
1 salata

ara öğün
yarım muz

2,5lt su.

0 yorum: