20 Nisan 2010

20 Nisan 2010 Salı

20 Nisan 2010
B PLANI 2. ROUND
11. GÜN bonus günüm
geçen turda bonus günümü abartmıştım. sonuç olarak en az 4kg vermem gerekirken bu ay toplamda 3kg gitti. sonuçta kilo almadım verdim ve istediğimi yemiş oldum. bana tek getirisi bu oldu. 2. roundda bonus günümü abartmadan istediklerimi yiyeceğim. şimdiden listemi takip edenler için belirteyim. isteyenler bonus günü yapmasınlar. normal düzende devam etsinler. ben artık çok fazla yüklenmek istemiyorum vücuduma. bu yüzden bonus tertipleyeceğim. çok yüklensem de farkeden birşey olmuyor aslında. işte bonus listem;

sabah
1 salatalık
1 haşlanmış yumurta
1 dilim kepek ekmeği
çeyrek simit(bonus)
1 fincan yeşil çay

ara öğün
1 portakal
1 tane halley(bonus)

öğle
4 kaşık etli nohut
yarım simit
2 kaşık pilav(bonus)
salata
4 kaşık yoğurt

ara öğün
1 su bardağı çilek

akşam
4 kaşık etli nohut
2 kaşık pilav
1 dilim kepekli ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 su bardağı iğde

2,5lt su.

bugün spor yapmıcam. bundan sonra bonus günlerinde spor yok. diğer günler full sporla dol dolu geçecek.

edit: 1 saat çok hafif tempoda yürüdüm.
yarın leslie ile 4mil ve kardio kick yapmayı düşünüyorum.
not: çorba bana kesinlikle yaramıyor.

0 yorum: