21 Nisan 2010

21 Nisan 2010 Çarşamba

21 Nisan 2010
B PLANI 3. ROUND
1. GÜN

bugün genel anlamda verimli bir gündü. bakalım bu hafta ne kadar kilo gidecek. 79'u görebilirsem sonrası kolay olur sanıyorum. nedense 80 bana hep bir dönüm noktası gibi geliyor. sanırım 7'li rakamların cazibesinden... ayda 4 kg yollasam 2.5 ayda 70kg olurum. diyet biraz da sabır işi. 6-7 aylık sabrımın sonucu bana sağlık ve -33kg olarak döndü. bundan sonrasının da aynı olacağından eminim. herkese moral dolu günler diliyorum. işte bugünki listem.

sabah
1 salatalık
1 haşlanmış yumurta
1 dilim kepek ekmeği
1 fincan yeşil çay

ara öğün
1 elma

öğle
4 kaşık pırasa
1 ızgara köfte
2 kaşık esmer bulgur pilavı
1 dilim kepek ekmeği
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 portakal

akşam
4 kaşık pırasa
2 kaşık esmer bulgur pilavı
1 dilim kepekli ekmek
1 ızgara köfte
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
1 su bardağı karışık meyve salatası(muz, kivi, ananas, kaysı pestili, çilek)

2,5lt su.

dün spor yapmıcaktım ama dayanamadım yaptım. dün 1 saat yürümüştüm. bugün 1 saat daha yürüdüm. aslında 10 günde bir, yani bonus günlerinde kaslarımı dinlerdirmem gerek.

yarın leslie ile 4mil ayrıca kardio kick box yapmalıyım. çok fazla ara verdim. tam gaz devam.

0 yorum: