17 Nisan 2010

17 Nisan 2010 Cumartesi

17 Nisan 2010
B PLANI 2. ROUND
8. GÜN

bugün full time dışardaydım. bir güzel istanbulu turladım. ikeayaya uğradım. bir kaç birşey aldım. akşam yemeğimi yedim. öğlen de pizza hutta leziz salatalardan tüketip listemi dengelemeye çalıştım. yoğurt tüketmedim. genel olarak verimli bir gündü.

sabah
1 salatalık
1 kkp
1 zeytin
1 dilim tam buğday ekmeği
1 fincan yeşil çay

ara öğün
yarım muz

öğle
2 dilim pizza(kenarlarını yemedim)
1 kaşık makarna
1 ısırık sarımsaklı ekmek
salata(mantar, lahana, brokoli, havuç, soya filizi, kornişon)

ara öğün
1 külah dondurma

akşam
30gr soslu somon
4 minik sap buharda pişmiş brokoli
1 orta boy haşlanmış patates
20gr ızgara tavuklu salata(havuç, soya filizi, göbek, domates)
3 fincan capicino(şekersiz)

ara öğün
1 çay bardağı yaban mersini kuru dut karışımı

2-2.5 saat sonra
1 bardak ayran

2,5lt su.

saatlerce yürüdüm. malum istanbul turu.

0 yorum: