16 Nisan 2010

16 Nisan 2010 Cuma

16 Nisan 2010
B PLANI 2. ROUND
7. GÜN

70kg için b planı listesinden gerekli randımanı alamadığımdan, 80kg olan listeye devam etmeye karar verdim. listeyi azaltınca vereceğimi sandım ama yanıldım. çok düşük kalorili yiyince metabolizma yavaşlayıp kendini korumaya alıyor. kilo verimi yavaşlıyormuş. daha fazla yiyip daha çok kilo vermeye devam. bu kadar da zorlamaya gerek yok. uzunca bir yoldan geliyorum zaten. vücudun da dinlemeye ihtiyacı var anlaşılan.

sabah
1 salatalık
1 haşlanmış yumurta
1 dilim kepekli ekmek
1 fincan yeşil çay

ara öğün
1 muz

öğle
50gr biftek
1 kase sebze çorbası
2 dilim tam buğday ekmeği
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
yarım muz

akşam
50gr biftek
1 dilim tam buğday ekmeği
1 kase sebze çorbası
4 kaşık mantar sote
1 fincan yeşil çay
salata

ara öğün
yarım muz

2-2.5 saat sonra
1 bardak süt

3lt su.

1 saat egzersiz. egzersizi abartmıştım. biraz azaltmak iyi olacak.

0 yorum: