11 Nisan 2010

11 Nisan 2010 Pazar

11 Nisan 2010
merhaba günlük ve de sz sakinleri
dün eskiden üye olduğum diyet center adlı forum bloğuma saldırıda bulundu. sende zayıflayaya üye olduğumuzdan beri bir türlü rahat vermediler. sürekli yazılı tacizde bulunuyorlar. sende zayıflayı ve onların sitesinden ayrılıp sz'ye üye olmamızı çekemiyorlar.

diyet centera üyelik ilk başlarda güzeldi. sonradan ücretli sisteme geçildi. ücret ödemeyenlerin günlükleri gruplardan alınarak dağıtıldı. sisteme uymayan ya da biraz fazla sesi çıkanların günlükleri silindi. üyeliklerine son verildi.

şişman insanlardan para sızdırmaya çalışan fırsatçılardan nefret ediyorum. kendi kendinize yapabileceğiniz bir şeyi sanki kendileri yaptırıyormuşcasına misyon üstlenip bir de iradeniz ve azminizin sonuçlarını sanki kendi eserleriymiş gibi gösterip para dilenmeleri çok seviyesizce.

diyet süresince ilk nefret ettiğim insanlar diyetisyenler ve diyetisyen gibi davranıp para sızdırmaya çalışan alçaklar oldu. ne diyetisyenlere ne de o para sızdırmaya çalışan seviyesizlere fırsat vermedim. vermeyeceğim.

evet diyetisyene 1 kez gittim. ne verdiği listeyi yaptım ne de söylediklerini umursadım. buna rağmen kendi iradem ve araştırmacı ruhumla 32kg geride bıraktım.

kimse bunun için para dilenmesin. artık pençelerinizi şişman insanların üzerinden çekin. biz o pençeleri kırmayı iyi biliriz.

halbuki nasıl neşeli bir insanım. işte bazı seviyesizlerle ister istemez muhatap olunca, yakıveriyorsunuz gemileri. en iyisi ben susayım ahmet arif konuşsun

öyle yıkma kendini

öyle mahsun, öyle garip...

nerede olursan ol

içerde, dışarda, derste, sırada,

yürü üstüne üstüne

tükür yüzüne celladın

fırsatçının, fesatçının, hayının...

dayan kitap ile

dayan iş ile

tırnak ile, diş ile

umut ile, sevda ile, düş ile

dayan rüsva etme beni!


B PLANI 2. ROUND
2. GÜN
etlerin fazla geldiğini düşünerek 60gr'a indirdim. çünkü eski listemde 60gr eti geçmiyordum.

sabah
1 salatalık
1 kkp
1 dilim kepekli ekmek
1 fincan yeşil çay

ara öğün
1 elma

öğle
5 kaşık zeytinyağlı mantarlı semizotu
4 kaşık yoğurt
1 kase sebze çorbası
1 dilim kepekli ekmek
salata

ara öğün
1 portakal

akşam
60gr ızgara tavuk
1 dilim kepekli ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

ara öğün
4 kuru kaysı

2-2.5 saat sonra
1 bardak süt
kaysı pestili (minik bir parça)
dut kurusu (5-6 tane)
yaban mersini(5-6 tane)

3lt su.

cardio kick quick fix(45dk).
1 saat akşam yürüyüşü.

0 yorum: