26 mart 2010

26 Mart 2010 Cuma

bugün biraz abarttım. hemen telafiye giriştim. son günlerde iştahımı kontrol etmem zorlaştı. elimden geleni yapıp iştahıma inat sporu 2 katına çıkarıcam. zafer benim olcak. cek cak.

26 mart 2010
sabah
1 dilim kepek ekmek
1 parça peynir
1 fincan yeşil çay
salatalık

aralar
1 elma, 1 portakal, 4 kuru kaysı, 1çk beyaz zile pekmezi(50kcal), 2 fincan yeşil çay

öğle
8 tane yaprak sarma(pirinç, kıyma, kırmızı biber, havuç, bahratlar, zetinyağlı limonlu sarımsaklı sos)
4 kaşık sebze sote(van otları, bürüksel lahanası, mantar, 2 kaşık zeytin yağı, limon, sarımsak, soğan, baharatlar)
1 dilim ekmek
4 kaşık yoğurt
salata

akşam
akşam öğününe yakın mutfaktan nefis kokular gelince daldım ve adeta saldırdım. annem sütün kaymağıyla ekmek yapmış. bir de pizza. of of. pizayı yememek için kendimi firenledim neyseki. o ekmeklerden 1 tane(3-4 dilim ekmek eder) yedim ve hop dedim kendime. doğru spora koştum. iştahım düştü neyseki. yediklerimin ağır olduğunu düşünerek spordan sonra 1 kase yoğurt ve salata yedim. bu fırtınadan ucuz yırttım gibi:D

leslie ile 5 mil yürüyüş. 2,5lt su.

0 yorum: