19 mart 2010

20 Mart 2010 Cumartesi

19 mart benim için güzel bir istanbul turu oldu. bir kaç sergi müze gezdim ve sokak konserleri dinledim. levent, taksim, karaköy, eminönü, sirkeci, gülhane(topkapı sarayı), sultanahmet, çemberlitaş, beyazıt derken sanki öğrencilik yıllarıma geri döndüm. saatlerce yürüdüm ve bu günü bonus günü ilan etim. sultanahmet köftesi, balık ekmek, kaşarlı döner dürüm yemeden dönmek olmazdı.

bugünki listem;

sabah
19 mart 2010
sabah
1 dilim ekmek
30gr kaşar
1 fincan yeşil çay
5 çherry domates

aralar
1 minik elma, 1 portakal, 1 bardak 4 şekerli çay, 1 çay bardağı elma çayı(şekerli)

öğle
6 tane sultanahmet köftesi
3 dilim beyaz ekmek
2 tane biber turşusu
salata
ayran

akşam
taksimde kaşarlı dürüm döner
kornişon
1 saat sonra eminönünde çeyrek balık ekmek
salata
ayran

saatlerce yürüyüş.none stop. 1,5lt su.

0 yorum: