18 mart 2010

18 Mart 2010 Perşembe

günler akıp geçiyor. sayacıma baktım da az kalmış eşimin gelmesine.3 ayı devirdik. beni son gördüğünde 94 kiloydum. geldiğinde 72 civarlarında olucam. eminimki çok şaşıracak. yarın şehir dışına çıkmak istiyorum. biraz değişiklik iyi gelebilir.

az önce a good year isimli bir film izledim. fransa, şarap bağları, büyüleyici fransızca elbette marion cotillard eşliğinde. bir an fransada yaşamayı geçirdim aklımdan. gerçekten büyüleyici. filmlerden etkilenip bir kaç fransızca şarkı ezberledim bile. eğer türkiyeden başka yaşayacak bir yer seçmek zorunda olsaydım kesinlikle fransayı seçerdim. yeşillikler içinde şirin bir bağ evi. ne hoş olurdu:)çok yakında böyle bir tatil planyacağım. kesinlikle fransızca da öğrenebileceğim bir tatil:D

bugünki listem;

18 mart 2010
sabah
1 dilim ekmek
20gr kaşar
1 fincan yeşil çay
1 parça kırmızı biber

aralar
4 minik elma

öğle akşam aynı
4 kaşık semizotu
4 kaşık yoğurt
30gr çupra
1 dilim ekmek

leslie ile 4mil. 2,5lt su.

0 yorum: