kısadan hisse

5 Ocak 2010 Salı

Ben bundan 4 ay öncesine kadar 113 kiloluk bir dombiliydim.:) 4 aylık bir diyet sürecinden geçerek 95kg oldum. Boyum 1.70cm. 29 yaşında evli bir kadınım. Yüksek elektrik elektronik mühendisiyim. Ayrıca fizik bitirdim. Eh bu okumaya bu kilolar normaldir. Ama hepsi tarihe karışacak çok yakında... diyete 1900kcallik listeyle başladım. bu listeyle 1 ayda 3kg verdim. çok fazla geldiği yiyemediğim için 1700kcale düşürdüm. diyetisyenimle bu konuda anlaşamadığım için yollarımızı ayırdık. şu andaki menülerim 1700kcal. 1700kcallik listemle ayda yaklaşık 5kg veriyorum. hergün leslie sanson ile 4millik yağ yakıcı yürüyüş yapıyorum. bu yüzden herhangi bir deformasyon olmadı. leslie ve 1700kcal olan listemle güzelce 4 ayda 18 kilo verdim. az sonra tüm diyetim boyunca uyguladığım listelerimi yazacağım.

0 yorum: