26-09-2009, 19:42

5 Ocak 2010 Salı

kısaca yediklerimden bahsedeyim. benim diyetim 1900kalorilik ama ben 1800e çekiyorum. çünkü çok fazla tam tahıl aldığım için iştahım kapanıyor.

sabah 2 dilim tam buğday ekmeği
1 yumurta veya 1 dilim yağsız peynir
peynir yersem yumurta yememeliyim.
yumurta yersem peynir yememeliyim.

leslie seanson ile 3mil yürüyüş

ara
1 veya 2 saat sonra 2 porsiyon(çeşit) meyve (aynı çeşit de olabilir)
bugün arada 6 tane kuru kaysı yedim. (değişim listemden bakarak)
1 bardak ayran

öğle
4 yemek kaşığı taze fasülye (sebze yemeğini değişim listemden bakıp ayarlıyorum)
köfte kadar et
bol salata
1 kase yoğurt
4 dilim tam buğday ekmeği (değişim listemden bakıp 1 dilim ekmeği örneğin 2 kaşık makarna veya pilavla değiştirebiliyorum. değişim listesi uzun bu arada isteyen olursa tarayıp listeleri yollayabilirim. fakat yine de 1 diyetisyenle görüşün derim.)

ara
2 porsiyon meyve ayran
ben 1 adet incir yedim. canım istemedi 2. meyveyi

akşam
sebzesine göre 4 veya 8 kaşık sebze yemeği, 1 köfte büyüklüğünde et (tavuklu patates taze fasülye)
2 kaşık pilav yersem 1 dilim ekmek azaltmam gerek
yine patates de ekmek gibi olduğu için 100gr patates 1 dilim ekmek yerine geçicek.
1 kase yoğurt

karışık gibi görünse de değişim listesi elinizde olduğu zaman işiniz kolaylaşıyor.

ara
2 porsiyon meyve 1 bardak ayran
elma ve siyah erik yiyeceğim. tabiiki ölçülü olarak. siyah erikten 5 tane yiyebilirim.

20.00 itibarı ile akşam yemeği
21den sonra yemek yok.

24. gündeyim fire vermedim. zaten yediklerim fazla geliyor. çoğunu azaltıp yemek zorunda kalıyorum.

bu arada zayıfladığımı hissediyorum.

0 yorum: