15 Ocak 2010

15 Ocak 2010 Cuma

merhaba günlük
bugün evime döndüm. ayrıca doktora gittim. bir cildiye uzmanı.
yüzümü soydurup lekelerden kurtulmak istiyorum. az biraz güzelleşelim bari:D
kilolar gittikçe insan kendine daha fazla çeki düzen veriyor. zamanımın çoğu
yolda geçti. öğünlerim allak bullak oldu. dün akşam çok süper bir aşure yaptım.
1 kavonoz getirdim. küçük bir kadeh içinde bir miktar tükettim. artık listemi dengeleyip birşeyler yapmaya çalışacağım...

sabah
2 dilim kepekli ekmekle yapılmış biberli tost, 2 kaşık salata, 1 fincan mate çayı

aralar
1 kadeh(yaklaşık yarım kupa)aşure, 1 muz, 1 fincan elma kürü, 2 salatalık

öğle
4 kaşık ıspanak, 8 tane sarma, 1 dilim ekmek, salata, 4 kaşık yoğurt

akşam
4 kaşık ıspanak, 5 tane kuru patlıcan dolması, 1 dilim ekmek, salata, 4 kaşık yoğurt

1 saat yütüyüş, 2.5lt su.

0 yorum: