13 Mart 2012

13 Mart 2012 Salı

Bizim diyet işi yattı yine. Zaten 7'li kiloları görmiyeyim. Hemen hamile kalıyorum. İkinci bebeğimiz yola çıktı. İlk hamileliğimde, hamileliğin tadını çıkar diyenlere kanıp deli gibi yemiştim. 30kg aldım. Bu sefer tecrübeliyim ve dengeli beslenmeye devam edeceğim. 3 kiloluk bebek için 30 kilo almak akıl işi değil. vermesi de pek kolay olmuyor. En güzeli dengeli dengeli ilerleyelim biz.


bu ay 79kg gördüm tartıda. Sonra vücut kendini korumaya aldı. eh biraz da iştahım arttı. şimdilerde 80-81 arası gidip geliyorum. Güzel bir liste oluşturdum ve son 3 ay hariç kilo almayı düşünmüyorum. Zaten depolar dolu. 20kg fazlam var. oradan bol bol harcarım. Bana düşen tek şey dengeli beslenmeye devam etmek.

4 yorum:

Terazi dedi ki...

Tebrik ederiimm :) Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin inşallah :)

Ben ilk hamileliğimden sonra aldığım kiloları bi gayret vermiş, tam 72-73 olmuştum ki 2.bebek haberi geldi... Sonra 2. bebek sonrası diyet, uğraş çabala; bu sefer 80'e kadar inebildim ki... 3. bebek haberi :) Her doğumdan bana kalan +10 kg.lar ve benim üzerine itinayla eklediğim bonus kilolarımla, şu anda 30 kg. kadar bi fazlam var.

3. bebekten sonra; diyet maceralarım hep yarım kaldı... Geçen gün bir arkadaşa mail yazarken aynı şeyden bahsettim ve o anda aklıma şu geldi:

Acaba "zayıflamak= yeni bebek" algısına girdiği için mi vücudum / beynim direniyor ve bir türlü bu işin sonunu getiremiyorum :))

Bu arada; gerçekten de ilk hamilelik, kraliçelik :)

Gamzelim dedi ki...

yaaa inanmıyorum hamilemisin ben cok uzun zamandır girmiyordum blog cok şasırdım yaa hayırlı olsun canım benim bende zayıflayıp bebiş haberleri vercekmiyim acaba burdan sizlere

kilolara elveda dedi ki...

terazi bence direnmelisin. hamile kalınca vücudun kilo konusunda kendini korumaya aldığı bir gerçek. 3 bebek harikasın. bence sporla, dengeli beslenmeyle çabucak kurtulabilirsin kilolarından. yeterki o zararlı bağımlılık yapan şeker, tatlı, hamur işlerine geri dönme. kendini şartlandırma zayıflama yeni bebektr.çünkü beyin neye inanırsa vücu ona inanıyor. en güzeli önyargılardan batıl inançlardan kurtulmak. bence başaracaksın. zaten beynimizi kandırabilsek tüm mesele çözülüyor.

kilolara elveda dedi ki...

gamzelim güzel haberlerini bekliyorum o zaman. zayıflayacağına dair inancım tam çünkü. önemli olan senin de buna inanman. çok kolay olacak göreceksin.