16 Ağustos 2011

15 Ağustos 2011 Pazartesi

sanırım artık haftada 500gr vereceğim. nedenini buldum. eskiden günde 2 saat yürürdüm 80, 70'li kilolarda. şimdi hiç yürümüyorum. sadece emziriyorum o da 1 saatlik yürüyüş yerine geçer ancak 1 saat yürüyüş eksik. ayrıca her hafta 1 kaçamak yapmışım. mesela bu hafta kaymaklı ekmek kadayıfı, geçen hafta kebap kaçamağım oldu. buna rağmen 2 haftada 1kg gitmesine sevinmek gerek. nedense benim içim bir buruk. bir yandan haftada 1kg gitse daha mı iyi diye düşünürken, bir yandan emziriyorsun bebişe lazım diye çatışma yaşıyorum kendi içimde. bu tür durumlar benim için sakat. kararlı olmak lazım. her an başka yönlere çark edebilir bünye.

ramazanda kendime bir ödül koymaya karar verdim. böylelikle kaçamağı önleyebilirim. ramazanın son günü bir kaçamak yapıcam. o zamana kadar kaçamak yok. bebiş şöyle sağlam şekilde ek gıdalara alışırsa ben de diyet konusunda daha rahat hissedicem.

2 hafta önce 86kg iken şimdi 85kg oldum. Bakalım ilerleyen günler ne gösterecek.

1 yorum:

SKINNY dedi ki...

emziriken ayni zamanda yuruyus yapabilirsin..yakin arkdasim hem emzirip hemde gunde en az 1 saat bebegini arabasiyla gezdiriyor. Bebek arabasini itmek ayrica kalori yakar. Ancak annem yorgunken emzirilmez der sutun tadi iyi olmazmis ne kdar dogrudur bilmem..spordan sonra dinlenip emzirebilirsin..ozelikle amerikadaki butun anneler deli gibi gym gidiyor hemde emziriyor ben yapmadim ama gozumle cok sahit oldum. 5 aylik bebgini emzirip hemde sifir beden hatun cok var..