27 Haziran 2011

28 Haziran 2011 Salı

karneler alındı. yeğenler karneleri kapar kapmaz soluğu bende aldı. büyük yeğen fizikten çakmış. onu biraz fizik çalıştırdım. ufağı takdir almış. geçen hafta mangallar, pastalar, cipsler havada uçuştu. ben de dengeli bir şekilde tükettim. malum çoluk çocuk olunca hem hareket fazla oluyor hem de yiyeceklerden uzak durmak zor oluyor. veletler 24 saat tıkınıyor. ne de olsa gelişme çağındalar. neyseki 1kg vermeyi daha başardım. üstelik mangal ve pasta yememe rağmen :)

doktora sınavları bir yandan, bebek diğer yandan bloğa uğramam zorlaşıyor. geçen hafta 91, bu hafta 90 oldum. gelecek hafta 89kg olarak karşınızda olurum umarım. iyi bir hafta diliyorum.

2 yorum:

YeMeK vAkTi dedi ki...

Benim kilo vermem durdu ne güzel kilo verebilmiş olman devamını dilerim canım:)

kilolara elveda dedi ki...

bazen bende de durgunluk oluyor. daha çok kritik noktalarda durma yaşıyorum. kilolar uzun zaman önce alındıysa vermek zorlaştığından bu durmalar olağan. vazgeçmeden devam edilirse kritik noktalar aşılıyor ve vermeye devam ediyorsun. güzel dileklerin için teşekkürler.