11 Temmuz 2010

11 Temmuz 2010 Pazar

11 Temmuz 2010
bugün kendimi çok halsiz hissettim. 1 saatlik yürüyüş yaptım. çok yorgun hissediyorum. eski performansım yok. eskiye göre daha ağır yediğim için olabilir. hamilelik sebebiyle tansiyonum da düşün seyrediyor sanırım. sürekli uyumak, dinlenmek istiyorum. annelik ne zormuş. şimdi anlıyorum. işte listem;

sabah
1 hamburger ekmeği ile yapılmış tost, 2 dilim kepekli ekmekle yapılmış tost
1 salatalık
1 haşlanmış yumurta
1 fincan yeşil çay

ara
yarım muz
5 tane keçiboynuzu

öğle
2 dilim kepekli ekmek arasında 50gr ızgara köfte
salata
2 tane rendelenmiş havuç

ara
1 paket bonbon şekeri(200gr)
1 avuç çok şeker

akşam
avuç içi büyüklüğüde ızgara tavuk
yarım ekmek
2 ortaboy kızarmış patates
canım sebze istemiyor. çok zorlanıyorum sebze konusunda. eskiden çok severdim.

ara
1 avuş çok şeker
2 bardak süt

2lt su
1 saat yürüyüş

2 yorum:

Hulya dedi ki...

ilk 3 ay boyle;hic zorlama kendini ve firsatini buldukca bol bol uyuuuuuuuu.bu eme icme kadar lazim sana.

kilolara elveda dedi ki...

teşekkürler güzel tavsiyen için hülyacım. uyku konusunda tereddütlerim vardı. eskiden 7-8 saati geçirmezdim. fazlası kilo yapıyormuş. demekki hamilelikte daha fazlası şart. napalım artık uyucaz:)