09 Temmuz 2010

9 Temmuz 2010 Cuma

09 Temmuz 2010
3 gündür dışardan birşeyler yiyorum ve resmen zehirlendiğimi hissediyorum. hazır yiyeceklerden kesinlikle uzak durmak şart. sürekli dışarda yemek zorunda kalanlara da şifalar diliyorum. yiyecek sektörü gerçekten artık dev bir çöp satıcısına dönüşmüş. kimyasal katkılar, hayvanların haram yerlerinden yapılan katkılar daha neler neler.

midem alt üst. artık beni öldürseler yapay hiçbirşey ağzıma sürmem. yediklerimin çoğunu çıkardım yine. dışardan yememeye andiçtim bugün.

evde yaptığım 2 tane hamburger, 2 meyveli yoğurt dışında yediğim herşeyi çıkardım. dışarda yemek yemiştim çok rahatsız oldum. reflü başlattı bende. eski beslenme düzenimle 1 gün bile bu rahatsızlığı hissetmemiştim.

para hırsıyla insanları zehirle besleyip hayatları mahvedenlere yazıklar olsun.

1 yorum:

Hulya dedi ki...

kesinlikle katiliyorum.amerikada disarda bizim yeme sansimiz cok az..bazen mizildansamda cogu zaman evimizde temiz pisirip yedigimize ve aslinda boyle bir sansimiz olmadigindan bu duruma dususumuze sukrediyorum.
sende hic yeme.dedigin oyle dogruki.