06 Temmuz 2010

6 Temmuz 2010 Salı

06 Temmuz 2010
bugün de iyi gittim. eski yeme düzenime tam olarak döndüm. çok hafif hissediyorum kendimi. bir daha o şekerli yağlı şeylerin yüzüne bakmasam ne güzel olur. zinde hissediyorum kendimi sağlıklı beslenince...

sabah
2 dilim tam buğday ekmeği, 30 gr kaşarla yapılmış tost.
1 fincan yeşil çay
2 salatalık

ara
1 şeftali, 1 avuç leblebi

öğle
4 kaşık zeytinyağlı deniz börülcesi
4 kaşık yoğurt
4 kaşık sebzeli makarna
30gr norveç somonu
salata

ara
1 nektarin, 1 avuç leblebi

akşam
4 etli brokoli
4 kaşık yoğurt
1 dilim ekmek
1 kase mısırlı yulaflı sütlü soğan çorbası
salata

ara
1 elma

spor yok
3lt su

2 yorum:

sadiş dedi ki...

SÜPERSİN CANKUŞŞŞ LİSTENDE HİÇ KAÇAMAK YOK VALLA..AMA SEN YİNEDE CANIN NE ÇEKERDE UCUNDANDA OLSA YE..

kilolara elveda dedi ki...

haklısın sadiş 2 gün diyete girdim bu deli gibi saldırdım herşeye. cnım çekince yiyorum ama sonra da midem mahfoluyor. yapacak birşey yok sanırım.