02 Temmuz 2010

2 Temmuz 2010 Cuma

02 Temmuz 2010
bugün de baklavalardan götürdüm. yediklerim fazla geldi. ama 1 ay boyunca pek yapacak birşey yok. 1 aydan sonra yemeklere olan aşırı ilgimden kurtuluyorum. bol sebze meyve ağırlıklı beslenirim. tam bir sebze delisi olan ben ne hikmetse artık sebzeyi zorla yiyorum.

gün boyunca midemi öylesine doldurmuşum ki akşam eşimin götürdüğü 2 hamburger menünün yüzüne bile bakamadım. işte listem;

sabah
2 dilim tam buğday ekmeğiyle yapılmış tost
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara
1 muz
2 çikolu bisküvi

öğle
1 kase ayran çorbası
4 kaşık peynirli soğanlı makarna

ara
3-4 dilim baklava
100gr beyaz leblebi

akşam
1 ortaboy piza
1 bardak ayran
1 ısırık köfte

ara
1 külah dondurma
30-40 tane kiraz

1 saat yürüyüş
2,5lt su

7 yorum:

ikizlerimbenim dedi ki...

merhaba,
aylardır blogunu takip ediyorum, öncellikle azmini takdir ediyorum..ikiz annesi olarak sana tek tavsiyem; hamileliğin keyfini çıkar, evet kilo vermeye pür dikkat konsantre olmuşken fasulye :) çıktı ortaya..ben de hamileliğimde yiyemediğim balığa aş eriyordum, ne komik..bugünler geçici..Allah bebişi hayırlısı ile kucağına almak nasip etsin..

SUNSHINE dedi ki...

bence de liste kotu sayilmaz...afiyet olsun...

Hulya dedi ki...

o asermeler hic bicak gibi kesilmiyor;hatta bence artarak devam ediyor..benim 2 hamileligimin tecrubesi boyle...

ama bence en guzeli hala yaziyor olman..

kilolara elveda dedi ki...

ikizlerimbenim 2 tane minikle başetmek zor olmalı.bir o kadar da eğlenceli. küçük popolarını sallayarak evde gezindiklerini düşündükçe insan bir hoş oluyor. güzel dileklerin için teşekkürler. ben de baklavayı hiç sevmem. ne hikmetse yiyorum:)

kilolara elveda dedi ki...

sunshine baklavaları görmedin heralde:) moral için teşekkürler.

kilolara elveda dedi ki...

hülyacım doktorun dediğine göre 3 ayda bitiyormuş. ama tecrübe daha başka bişey tabi. listelerimi sürekli yazıcam artık. ipi nerede koparttığımı daha güzel anlarım ilerde. aynı hatalara düşmem. 6 yılda 65kg'dan 113'lere fırladığım için kontrollü gitmem şart.

Işıl dedi ki...

hamilesın olur o kadar