5 Haziran 2010

5 Haziran 2010 Cumartesi

5 Haziran 2010
bugün de telafimi yapamadım. artık yarına kaldı sadece 1 gün ekmeğimden kısmam gerek. öğle öğünüm biraz dengesiz oldu. havalar yakında epeyce ısınacak. o zaman iştah problemi de kalmaz bende. yazın zaten çok hafif yemek istiyorum. ağır yağlı şeylere gelemiyorum. yarın telafi günüm listemi daha dengeli tutmalıyım. gerçi tartıda 76kg gördüm. 1kg gitti şimdiden. ben yine de tedbiri elden bırakmayayım.
ite bugünki listem;

sabah
20gr kaşar
1 dilim kepek ekmek
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara
2 tane keçiboynuzu

öğle
2 kaşık havuçlu mantar sote
30gr peynir
2 ince dilim salam
1 adet feselli
1 salatalık

ara
3 taze kaysı

akşam
4 kaşık havuçlu mantar sote
1 köfte
2 dilim kepek ekmek
2 kaşık yoğurt
salata (göbek, nar ekşisi, tuz, baharat, balzamik sirke)

ara
4 tatlı kaşığı çikolu dutlu dondurma

3lt su
2-3 saat yürüyüş

0 yorum: