28 Haziran 2010

28 Haziran 2010 Pazartesi

28 Haziran 2010
haziran ayı diyet açısından en vasat aydı. bunun yanı sıra hoş bir süprizle karşılaşmak, aileye yeni bir üyenin eklenmesi açısından haziran ayı çok değerli bir aydı. bugün doktorumla görüştüm. ultrasona girdim. bebeğim henüz 12mm ve 7-8 haftalıkmış. yarın tahliller için yeniden çağırdı doktor teyzemiz. anlatılmaz bir duygu. ultrasonda görene kadar pek inanası gelmiyor insanın. gördüğünde ise orada küçük bir canlının hareketlerini izlemek hayret verici.

bu hafta yeme düzenim allak bullak oldu. listemi bir türlü dengeleyemedim. bunun artan vitamin ve mineral ihtiyacından kaynaklandığını düşünüyorum. bir şekilde orta yolu bulmam gerek. yoksa gidişat kötü. 3. aydan sonra 300kcallik bir artış düşünüyordum. sanırım bunu artık erkenden yapmam gerek. çünkü yediklerim beni doyurmuyor. eskiden açlığa dayanıyordum ama şimdilerde bu benim için dayanılmaz hal aldı.

şu an canım kıymalı börek istiyor. öğrenciyken sabahları sıcak poğaça alırdık yahut börekçiye gider sıcak sıcak yerdik. o zamanlar geldi aklıma. yarın gidip kahvaltı ederim napıyım yaa:)) canım çok çekti:p şu maziyi atlatsam sonraları normale dönerim heralde. 3 ay böyle aşermeler normalmiş. sonraki aylarda olmuyormuş. olanların da psikolojikmiş. bakalım yarın doktorumuz neler önerecek.

doğal olarak bugün de ipin ucu kaçtı. şimdilik yediklerimi yazayım da ilerde kalori hesaplaması yapıp sınırı ne kadar aştığımı görürüm. işte hatalı bir beslenme listesi;)

sabah
saat:10.00
5 tane un kurabiyesi
yarım ay çöreği
5 tane kandil simidi
salata

ara
15 tane kiraz

öğle
saat:14.00
2 dilim kepek ekmek 30gr kaşarla yapılmış tost
30gr norveç somonu
salata

ara
10 tane kuş lokumu, 5 tane un kurabiyesi

akşam
2 kase zencefilli limonlu şehriyeli tavuk çorbası
2 dilim kepek ekmek
1 bardak ayran
1 kaşık esmer pilav
1 ısırık pirzola
2 kaşık buharda pişmiş karnıbahar
salata

ara
1 bardak ayran, 25gr çikolu stick

3 lt su
1 saat yürüyüş

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bebişin için tebrikler canım,birde resimleri görünce başarını bi kez daha kutlamak isterim, işte azmin gücü.

Haziran ay'ı benim içinde rejimi salma ay'ı oldu ,umarım toparlarım..

Işıl dedi ki...

AYY ÇOK TAKTIR ETTİM BEN SENİ YAA..
HEMEN EKLIYORUM TAKIP LISTEME.BEBEGINIDE ALLAH HAYIRLISYLA KUCAGINA ALMAYI NASIP ETSIN INSALLAH

sadiş dedi ki...

cnm olsun gerekirse yiyeceksin üzülme..artık sen 2 canlısın canın ne istiyosa yiyeceksin tabi..kendini suçlu hissetme..hormonlardan kaynaklanan değişikler etkiliyor tabi..öptüm...

kilolara elveda dedi ki...

nalancım darısı başına. eminim sen de çok güzl kurtulacaksın kilolarından.

kilolara elveda dedi ki...

ışılcım güzel dileklerin için çok teşekkürler. ben de takibe aldım seni.

kilolara elveda dedi ki...

sadişcim teşekkürler desteğin için. eski beslenmeme dönsem çok güzel olacak. midem allak bullak oldu. çok sağlıksız şeyler yiyorum. meyveye yüklenicem artık. tuzlu istersem 1 öğün daha eklerim artık.