26 Haziran 2010

26 Haziran 2010 Cumartesi

26 Haziran 2010
misafirlerimi uğurladım. annem ve küçük yiğenlerim bendeydi. güzel karnelerle geldiler. ben de iyice dinlenip okul streslerini üzerinden atmaları için bolca gezdirdim onları. piknik, gezinti, oyun bolca eğlendik hep beraber. annemin çiğ böreği ve mantısının tadı hala damağımda. bugün eski düzenime dönüp bu hafta kilomu 75'e sabitlemeyi düşünüyorum. peki bugün neler yiyeceğim? işte listem;

sabah
1 dilim kepek ekmek
1 haşlanmış yumurta
1 fincan yeşil çay
1 dilim kavun
1 dilim karpuz
salata

ara
2 kuru kaysı, 5 adet fındık

öğle
4 kaşık soya fasülyesi
yarım koçan haşlanmış mısır(1 dilim ekmek yerine)
2 bardak ayran
1 salatalık

ara
1 elma

akşam
4 kaşık soya fasülyesi
yarım koçan haşlanmış mısır(1 dilim ekmek yerine)
1 dilim ekmek
1 adet köfte
2 bardak ayran
1 salatalık

ara
1 şeftali

miğde bulantısı molası
1 avuç fındık, 15 tane üzüm, yarım paket peynirli çubuk, yarım paket çizi
fazladan bir 600-700kcal ekledim bugün. of of hamişlikle başım dertte...

1 saat yürüyüş
3lt su

2 yorum:

Hulya dedi ki...

cok sevindim;2 gunu gorunce telasanmistim bende.bende evlenmeden once 64kiloydum.ilk cocuguma hamile kalinca hamilelik psikoloji yedi bitirdi beni ve 100 e yakin bir kiloyla dogum yaptim.2. cocuga kadar biraz verebildim ama ikinci hamilelikta 9-10kg aldim bu sefer.

hamilelikte -eger bulantilarin falan yoksa-kilo vermek zor olmali.ama kilonu koruma isi hep psikolojik olarak dahada rahatlatir insani sanirim.ilk 3 ay hic almadan gecebilir...

ben senin blogunu buldugumda -daha yeni ama-hah dedim istikrarla devam eden birini buldum.sakin yaniltma beni hadron

kilolara elveda dedi ki...

hülyacım çok haklısın. aslında hamişlik olana kadar çok istikrarlı gidiyordum. benim ilk hamilelik olduğu için uyum sağlamakta zorlanıyorum. yiyeceklere karşı aşırı bir ilgi oluştu. taktik değiştirmenin zamanı geldi gibi. artık 8 öğün beslenmeyi düşünüyorum. yatmadan 4 saat öncesine kadar full yemem gerek. aynı şeyleri yicem ama aralıkları daha kısa tutmalıyım. böylelikle bulantıya karşı daha akıllıca hareket etmiş olurum. bulantı olduğu zaman direkt tuzlulara yöneliyorum. krakerlerin de kalorileri epeyce yüksek. yavaş yavaş çözmeye başladım. artık daha planlı giderim gibi geliyor.