14 Mayıs 2010

14 Mayıs 2010 Cuma

14 Mayıs 2010
bloğuma uğrayan herkese destekleri için sonsuz teşekkürler. umarım hepimiz sağlıklı şekilde kilolara elveda deriz. hep birlikte 55'lere ilerleyelim. benim alışveriş çılgınlığım bitmek bilmedi. saçları maviye boyatmalar, bi süslenmeler, bi süslenmeler ki sormayın. ayakkabılar, elbiseler daha neler neler. bugün de optimuma dadandım:D acaba istanbulda girmediğim mağza kaldı mı? allah beni ıslah etsin:))

alışverişten gözüm döndü yürü allah yürü. ayaklarım şişti yürümekten. kendimi zor zaptettim de evin yolunu bulabildim neyseki...

şu sıralar akşam yemeği yiyeceğim. öğlen koca bi salata tabağı aldım. şimdi canım hiçbişey istemiyor. zorla bişeyler yicem artık.

işte listem;
sabah
30gr kaşar
1 dilim kepek ekmeği
1 fincan yeşil çay

ara
yarım muz

öğle
koca bir tabak salata(içindekiler; 1 kaşık brokoli, mantar, pırasa, taze fasülye, coleslaw,kırmızı lahana, ıspanak, bürüksel lahanası, deniz börülcesi, 30gr balık, kuskus, balzamik sirke, peynirle doldurulmuş minik biber, salata sos)

ara
1 külah light dondurma

akşam
1 dilim kepek ekmek
30gr ızgara biftek
4 kaşık yoğurt
salata

ara
1 su bardağı çilek

2.5lt su
alışveriş temposunda 3-4 saat yürüyüş

0 yorum: