19 Mayıs 2010

19 Mayıs 2010 Çarşamba

19 Mayıs 2010

eşim askerden sağ salim döndü. hasret bitti. yarın antalyaya uçuyoruz. şu an bavul hazırlıkları içerisindeyim. 1 hafta kadar nete girmem sanırım. bol bol gezip koşup kontrollü yemeyi düşünüyorum. tatil boyunca listelerimi yazamayabilirim. artık telefonuma kaydederim listelerimi. wireless bulursam telefondan günceme yazma fısatım da olabilir.

umarım otelin yemekleri beni baştan çıkarmaz. gerçi artık istesem de çok fazla yiyemiyorum. hem miğdem küçüldü hem de sağlıksız yiyeceklere karşı aşırı duyarlılık kazandım. yiyip kıvranmaktansa, az yiyip kuş gibi hafif olmak en güzeliymiş. herkese neşe dolu hareketli bir hafta dilerim.

işte listem;

sabah
15gr kaşar
15gr beyaz peynir
1 dilim salam
1 dilim kepek ekmeği
1 fincan yeşil çay
salata

ara
1 su bardağı çilek

öğle
4 kaşık semiz otu salatası(yoğurt, sarımsak tozu, bazamik sirke, nar ekşisi)
yarım feselli(2 dilim ekmek değişim)
10-15 gr peynir
salata

ara
1 kare bademli çiko, 1 zencefilli çörek

akşam
4 kaşık semiz otu salatası(yoğurt, sarımsak tozu, bazamik sirke, nar ekşisi)
yarım feselli(2 dilim ekmek değişim)
10-15 gr peynir
salata

ara
4 taze kaysı

2.5lt su
yarım saat yürüyüş

0 yorum: