30 Mayıs 2011

29 Mayıs 2011 Pazar

bu hafta 1 kg verip 94'ten 93'e düştüm. 2 ayda toplam 12kg gönderdim. bunun şerefine dün bonus günü düzenledim. lahmacun, kebap, pasta yedim. ve de çok rahatsız oldum. artık dışarda yapılmış birşey yemeyeceğim. gerçekten çok sağlıksızlar. adana kebabın içindeki kuyruk yağları aklıma geldikçe bir tuhaf oluyorum. bonus günlerimde kek ve mangal yaparım artık. her 10 kilo verdiğimde bonus günü düzenlemek iyi gelecek.

evde yaptığım havuçlu tarçınlı kek müthiş oldu. 12cm kelepçeli kek kalıbım vardı bunda pandispanya yaptım. artanı uzun kek kalıbına döktüm. çoğunu komşulara dağıttım. pandispanyamı ikiye bölüp sütle ıslattım. arasına krem şanti ve muz koydum. üzerini erittiğim likörlü çikolatayla kapladım. nefisti. nefis, kalorili, bağımlılık yapıcı. 1 dilim tam buğday ekmeği yediğinizde doyuyorsunuz. fakat 1 dilim kekle doymak mümkün değil. üstelik kalorisi 5 katı kadar fazla. 2 ayda bir bu tür şeyleri yemenin bir zararı olmaz. ama sürekli yiyenlerin vay haline.

bugün aşımız var. bebişim 4 aylık oldu. 2 tane aşısı var bu ay.

5'li karma aşı (Difteri-Tetanoz- asellüler Boğmaca-Inaktive Çocuk felci-HIB) 2. Doz
Konjuge Pnömokok Aşısı 2. Doz

aşı günleri benim için tam bir ızdırap günü. onun canının acımasına dayanamıyorum. gerçi çok fazla ağlamıyor bir rahatsızlığı olmuyor ama nedense kendimi çok kötü hissediyorum. keşke bana yapsalar o aşıları bu kadar canım yanmaz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhh maşallah , devamm :) gitsin şu kilolar...

siskopatata dedi ki...

Merhaba,

sizin de bebeginiz varmis.
Eger emziriyorsaniz, sutunuz de bir azalma oldu mu diyetten dolayi?
Su an beni en cok dusunduren bu mevzu:(Bebegim 4 aylik, ve emziriyorum. yediklerime dikkat ediyorum, eskiye gore cok daha az yiyorum. ama korkuyorum da, ya suutm kesilirse diye?

kilolara elveda dedi ki...

sütümde bir azalma olmadı. aksine zararlı yiyeceklerden uzak durduğum için bebeğimi daha sağlıklı besleme imkanım doğdu. gelişimi gayet güzel. şimdi 5 aylık oldu. 67cm ve 7.5kg. biraz geç gördüm yazınızı ve geç oldu cevap. sevgiler...