30 kasım 2010

29 Kasım 2010 Pazartesi

uzun bir aradan sonra selamlar sevgili günlük ve izleyenleri. meşakkatli bir taşınma sürecinin ardından yeniden merhaba. taşınmak zor derlerdi de inanmazdım. nakliye şirketinden tutun satın alınacak eve kadar herşey ayrı bir stres konusu. olaya hamişlik de eklenince durum daha dayanılmaz hal alıyor. hala yerleştiğimiz söylenemez. yeni evin işlemleri sürmekte.

hamişlikte epeyce bir kıdem edindim. 7 ay oldu. kilomu ne siz sorun ne ben söyliyeyim. taşınma telaşından beslenmeme pek dikkat edemedim. ama hızla herşeyi telafi edip eski düzenime döneceğime inancım tam. 7. ayda demir kullanmaya devam. multivitamin desteği alıyorum. ayrıca bu ay magnezyuma başladım. doktorum bebeğin günde 10kez hareket etmesi gerektiğini söyledi. şu aralar pek bir hareketliyiz. tekme tokat girişiyor bebiş. sağlıklı olsun da yediğimiz dayağın önemi yok:)

yerleşme işlemlerimi tamamlayabilirsem hem beslenmeme dikkat etmek, hem de platese başlamak istiyorum. hakkımızda hayırlısı.

13 yorum:

...Bebişlerim... dedi ki...

Hayırlı olsun evin :)))
Az kalmış bebişine kavuşmana cnm. Kilolar gider elbet. Yeterki sağlıklı olsunlar dimi :))))))

nihalasli dedi ki...

merhaba blogunuzu daha demin buldum daha sonra uzun uzun okucam insallah.leslie yi aramak sureti ile karsilastim blogunuzla:)
size bir soru sormak istiyorum ben amazondan leslie fat burning 3 mil i siparis edicem .Sanirim leslie yi yaptiniz baya.size danismak istedim.Idmanliyim yuruyus ile kolay kolay yorulmam gunde 1 saati cok rahat yururum , uzun suredir;)
sizce benim icin 3 mil iyi mi bir de nasil 3 mil bu yani?mantik ne bu cd lerde.Cok sordum dimi:)Bebeginizi saglikla hayirla kucaginiza almak nasip olur insallah.Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba leslie ile ilgili bilgi ararken buldum sitenizi
Boyum 1.70 kilom 90 24 yaşındayım yanlış iğne yüzünden bir anda kilo aldım sonra hayata küstüm üzerine inadıma ekledim kendime ne yaptığımı farkedince de müdahale etmeye başladım henüz verebilmiş değilim
Sormak istediğim birşey var leslie 5 mile videosu var bende 1 mile sonuna geldiğimde 2.ciye başlıyacak gücü bulamıyorum nefes almakta zorlanıyorum kalıyorum her mile arası 10 dk ara vererek yapsam acaca olurmu ki ?
Dilek

kilolara elveda dedi ki...

bebişlerim teşekkürler güzel dileklerin için. insan yemeyince vicdan azabı duyuyor. mecbur yicez. ölçülü tabiki:))

kilolara elveda dedi ki...

nihalaslı ben idmansızdım. ilk başlarda 5 mile fat burning walk dvd'sinin 3milini yapıyordum. daha sonra arttırıp 4mile çıktım. 5mile bana yaramadı. eğer istersen yanda 5 millik yağ yakıcı yrüyüş dvd'sini indir. bence 4mili rahat yaparsın. eğer amacın kilo vermekse yani yağ yakmaksa 5mile fat burning walk dvd'sini yapmalısın. diğerleri daha çok kilo korumayla ilgili yavaş tempo hareketler. 1saat ideal. ne az ne de çok yap. herşeyin dengelisi lazım. az yapınca da çok yapınca da veremiyorsun. eğer 2 saat yapıcam dersen gün içinde sporunu yay. 1 saat sabah 1 saat akşam yap. üst üste 2 saat faydalı olmuyor. vücut aşırı tempo algılayıp yediklerini depoluyor.

işin mantığı evde tempolu yürümek. soğuk havalarda yürüyüp üşütmemek için ideal. bence normal yürüyüşten daha iyi. çünkü normalde aynı tempoyu yakalamak zor. amaç kalp hızını arttırıp yavaşlatmak. vücudu ideal yağ yakma temposuna taşımak. güzel dileklerin için teşekkürler. sevgiler.

kilolara elveda dedi ki...

dilek çok hızlı başlamışsın. acele etme ve endişelenme. ben de ilk başlarda 3 mille başladım. 5 dak. aralarla yaptım her mili. daha sonra vücut alışıyor ve daha fazlasını istiyor. kendine biraz zaman tanı ve umutsuzluğa kapılma. aşırı yüklenme kendine. 4 mil yeterli olur senin için ama zamanla olucak bu. 2 mille başla sonra 3 ve 4 kendiliğinden olur. bu arada geçmiş olsun. hiç endişelenme eğer aniden kilo aldıysan. aldıklarını aniden vermen de kaçınılmaz olacak. çok hızlı verirsin. çünkü yağlar henüz vücuduna oturmamış. hızlıca atılırlar. kendini çok zorlama. kesinlikle leslieyi öneriyorum. benim selülitlerim ve sivilcelerim bile yok oldu. günde 3lt su içmeyi de unutma. vucudundaki zehiri atman için şart. bol bol yoğurt ve günde 2 fincan yeşilçay metabolizmanı hızlandırır. kolaylıklar dilerim.

nihalasli dedi ki...

Hihi kactir geliyorum cevabin icin:) tesekkurler sonunda gordum.
Canim 5 miles fat burning i ismarladim ben o ara amazondan.dun ve bugun yaptim 5 milin tamamini.Iyi geldi kendimi daha iyi hissettiriyor ama tabi normal yuruyuste kaslarin bu kadar cok calismasi olmadigi icin daha sonrasinda minik yanmalar agrilar oluyor bu da iyi calistirdigimin gostergesi :)
1 saat dedigin gibi yeterli.simdilik gunde 2 saat yapmicam cunku once biraz kilo verim vucut alissin sonra sasirsin dimi:)
3 milide ismarladim ama onu yapmicam simdilik.zaten benziyolar hepsi genelde sanirim.
Biz de bebis istiyoruz cabam biraz da ondan:)
Sevgiler

kilolara elveda dedi ki...

nihalasli ben de 75kg'da hamile kaldım. biraz süpriz oldu. 60kg'a inip hamile kalmayı düşünüyordum. ideal kilona inmeden hamile kalma. hamile kalınca 20kg daha ekleniyor. dikkat edicem desen de çocuk için yiyorsun vicdan azabından. kendin aç kalsan birşey değil de bebeğin aç kalması üzücü olabiliyor. sonuçta hamile kalınca yiyorsun. eminim ki kilolarından sağlıklı bir şekilde kurtulup bebişe kavuşacaksın. kontrol elimizde oldukça kilo almak da vermek de sorun değil.

bir çırpıda 5mil yapmışsın zaten. kondüsyonun gerçekten yüksekmiş. ben 80kg'a inince sabah leslie yaptım. akşam da normal yürüyüş. kilo azaldıkça sporunu arttırman ya da diyet listeni kısman gerekiyor. en iyisi sporu arttırmak. listeden olabildiğince az kısmak. şimdilik 5mil bence de yeterli. ah ah bebiş gelse de ben de leslieme kavuşsam. özledim hoplayıp zıplamayı:)

Adsız dedi ki...

Merhaba yine ben leslie yürüyüşlerime başladım diyetimede uyuyorum da galiba herşey hemen olsun istiyorum,kış geldi herkes kazak giyiyo bende bi suçluluk duygusu ne giysem berbat duruyo bu yaşta böyle olmak bu kadar yavaş hareket etmek ağırıma gidiyor
Kilolarımı ilaçla aldım ama daha yeni olan birşey değil bu 2 yıldır böyleyim son zamanlarda hazırlandığım sınavın etkisiyle olayı iyice abarttım sınav bittikten sonra aynada gördüğüm ben değildim sanki bir ben daha eklenmişti
İnsanların bakışlarından nefret ediyorum bir yerlere kaçıp saklanmak istiyorum ama çalıştığım için pek mümkün değil her gün aynı eziyet ne giysem olmuyor :(
İzmirden bir çay getirtiyorum ben adı kombu çay duydunuzmu bilmiyorum ama günde 3 kez onu kullandığımdan yeşil çay içemiyorum
Böyle ara ara gelip yazıcam size :)
Dilek

nihalasli dedi ki...

Merhaba canim tesekkur ederim yorumun icin ;)
doguma az kaldi senin sanirim, belki de dogurdun:)
Allah saglikla guzelliklerle kucaginiza almayi nasip etsin.
Canim haklisin kilo verdikce bakalim ya yedigimi azaltcam ya egzersizi arttircam ama inat kiloma daha inmedim yani o ara baslamadim yeni basladim daha:)
haklisin incelmeden bebek dusunursek kat be kat eklenicek.gerci sen bayasini vericeksin dogumdan sonra .Bir kac kilon kalir onu da dikkat edersen zaten verirsin cunku ne yemen gerektigini bilion.
Onemliolan once bebegin dedigin gibi;)

nihalasli dedi ki...

Dilekcim ben izmirliyim bu kombu cay neymis merak ettim:) icerigi ne?
Umarim kilo verirsin canim istekli gorunuyorsun onemli olan once bu ;)

Adsız dedi ki...

Kombucha mantarının fermantasyonu sonucunda elde edilen bir içecekmiş,ölümsüzlük içeceği diyenler bile var :) her derde devaymış ben kafayı bulan metabolizmam ayağa kalksın diye kullanmaya başladım henüz 1.5 aydır kullanıyorum bendeki etkisi sabah işe giderken uyanmakta zorlanıyordum artık böyle bir sorunum yok geç bile yatsam çok dinç hissediyorum
Yemek yedikten sonra hazım problemi mide ağrıları yaşıyordum şimdi çok rahatım,ellerim buz keserdi normalde kışın koycak yer bulamazdım artık ellerim normal insan gibi oldu :) normal diyorum çünkü ölüden farkım yoktu buz gibi :) işten gelince serilip kalırdım artık o kadar halsiz hissetmiyorum direkt kilo vermeye bir etkisi varsa bile henüz öyle bi etkisini görmedim ama 5 ay kadar sırf bu pozitif etkiler için devam etmeyi düşünüyorum
Sitesini incelerseniz daha net bilgi edinmiş olursunuz hem izmirde olmanızda büyük şans bence ben birde kargo ücreti bayıyorum :) sormak istediğiniz birşey olursa buralardayım ara ara gelip bakıyorum yorumlara
Dilek

meyra dedi ki...

Dilekcim annemlere haber vereyim boyle guzel bir icecek varsa.
Canim ben izmirde diilim abd deyim ama donunce bakicam insallah bu dedigine , merak ettim.
Tabi kesinlikle bu kadar faydasi olduysa kilo verdirsin verdirmesin yine devam edilir.
Tesekkur ederim bilgilendirme icin.