16 Temmuz 2010

16 Temmuz 2010 Cuma

16 Temmuz 2010
bugün daha istikrarlı olacağıma inanıyorum. halsizlik ve uykulu hallerim devam etmekte. bugün az da olsa yediklerimi düzene sokucam gibi görünüyor. şekerlemelerin yerine meyvelere döndüm mesela. 1 paket yumuşak şekerim var. bugün canım çok yemek istedi. baktım 400kcal civarı bir enerjisi var. hemen 3 tane meyve yedim. şeker isteğim de geçti. üstelik 400kcal yerine 200kcal civarı almış oldum. hem de lifce daha zengin sağlıklı beslendim. başka neler yedim;

sabah
2 dilim kepekli ekmek 30-40gr peynirle tost
1 fincan yeşil çay
2 salatalık

ara
1 armut, 2 elma, 1 erik

öğle
4 kaşık kaşarlı sebzeli mantar
4 kaşık peynirli dometesli makarna
2 bardak ayran
1 tane sarma

ara
1 elma, 1 armut

akşam
4 kaşık kaşarlı sebzeli mantar
4 kaşık peynirli dometesli makarna
2 bardak ayran
1 tane sarma
salata

ara
karpuz

2,5 litre su.
şimdilik spor yok. halsizim, dinleniyorum.

0 yorum: