14 Temmuz 2010

14 Temmuz 2010 Çarşamba

14 Temmuz 2010
bugün daha dengeli yemeye uğraşıcam. şimdiden listemi yazayım uyamazsam editlerim.

edit: malesef listeme uyamadım. uyamadığım gibi yediklerimi yine çıkardım. nolacak halim bilmem. 3. aydan sonra da böyle olmaz umarım.

sabah
30gr beyaz peynir
50gr beyaz ekmek
salata
1 fincan yeşil çay

ara
2 dilim karpuz

öğle
2 lahmacun
30gr peynir

ara
2 dilim karpuz

akşam
1 lahmacun
1 simit
30gr peynir
salata

ara
1 paket yumuşak şeker, 1 kase sütlaç, 1 avuç kaju, 2 kaşık kazandibi

malesef hiçbiri uzun süre kalmadı midemde:( akşamları midem çok bulanıyor.

2,5lt su
yarım saat yürüyüş

3 yorum:

sadiş dedi ki...

bugünkü listen çok hafif inşallah uyabilirsin..öpüyorum..

kilolara elveda dedi ki...

malesef sadişcim uyamadım. uyamadığım gibi yediğim herşeyi çıkardım.

SKINNY dedi ki...

ben ilk hamileligimde sabahlari cikarirdim..ikincisi de ise aksamlari neden farkli oldu anlayamadigim...ilki erkekti oyuzden cinsiyeti farklidir diye dusundum ama ikincisi erkek oldu...yillar gecti hala merak ederim....