30 Haziran 2010

30 Haziran 2010 Çarşamba

30 Haziran 2010
bugün tembellik yaptım kendimi halsiz hissettim. doktorla olan randevumu yarına erteledim. yarın eşimle beraber gitmek daha güzel olacak. ikimiz de neler yapmamız gerektiğini tam olarak anlamış oluruz.

yiyeceklerle yine gönlüm hoştu bugün. yedim yemesine de sonradan yediklerim miğdemi rahatsız etti. çıkarmak zorunda kaldım. hani regl olduğumuzda canımız tatlı ister de yemek isteriz. hamileyken bundan daha güçlü bir istek oluyor yiyceklere karşı. kendimi nasıl dizginlerim bilmiyorum. ama bunu durdurmam gerek. midemin durumu hiç iyi değil.

işte başarısız bir liste daha;

sabah
1 dilim kepekli ekmek
1 haşlanmış yumurta
1 fincan yeşil çay
1 salatalık

ara
1 muz
1 taze incir

öğle
1 kase sebzeli tavuk çorba
4 kaşık peynirli soğanlı makarna
1 bardak ayran

ara
yarım muz
1 incir
1 küçük nektarin

akşam
1 kase sebzeli tavuk çorba
8 kaşık peynirli soğanlı makarna
4 kaşık yoğurt

ara
200gr fıstıklı burma kadayıf
1 avuç kuru dut
2-3 tane kiraz

malesef spor yok
2,5lt su

0 yorum: