17 Mayıs 2010

17 Mayıs 2010 Pazartesi

17 Mayıs 2010
yaşasın sevgilim döndü. hasret bitti. beni gördüğünde şok oldu. gerçi rüyasında görmüş son halimi. nasıl gördü bilmiyorum ama dediğine göre aynı rüyasında gördüğü gibiymişim:D hemen hemen 331. dönemlerin tümü döndü. yarın da son kafile yola çıkacak. darısı 333. kısa dönemlerin başına.

bugün çok heycanlıydım. elimi kolumu nereye koyacağımı şaşırdım. iştahım da açıldı ama direndim. neyseki bugünü az kaçamakla atlattım.

işte listem;
sabah
25gr kaşar
1 dilim kepek ekmeği
1/3 kırmızı biber
1 fincan yeşil çay
salata

ara
yarım muz

öğle
4 kaşık semiz otu salatası(yoğurt, sarımsak tozu, bazamik sirke, nar ekşisi)
2 dilim kepek ekmek
25gr gr kaşar
salata

ara
yarım muz, 1 fincan cappucino

akşam
4 kaşık semiz otu salatası(yoğurt, sarımsak tozu, bazamik sirke, nar ekşisi)
yarım feselli
2 ısırık su böreği
30gr ızgara biftek
gavurdağı salatası

ara
1 zencefilli kurabiye, 1 kare bademli beyaz çiko

2.5lt su
ev içinde kooşuşturmaca:D

0 yorum: